|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 452)
|
View this Thread in Original format
| Config |
prachtig initiatief :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wij hebben een trouwfeest die dag, grmbl :mad: |
|
|
| Progrez |
Schoon locatie, volk en muziek. Meneer gaat zelfs met het velo'ke.
 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wij hebben een trouwfeest die dag, grmbl :mad: |
Echt he, kunnen we die vrouwen gewoon ni laten gaan, en gewoon naar Dance Valley gaan? Ik baal hier echt van, ik wou dit jaar echt gaan. |
|
|
| Gladius |
iemand al eens naar Nature One geweest de afgelopen jaren?
Heb een uitnodiging van ne duitse vriend gekregen, en ben wel geneigd om daar op in te gaan eigenlijk =) |
|
|
| Real |
| Niet twijfelen, doen. Nature One is fantastisch. |
|
|
| MikeVee |
| Zeker gaan! Best al vanaf donderdag voor de volledige ervaring. |
|
|
| Push2005 |
| Ik ga vaneigens weer dees jaar |
|
|
| Progrez |
| Pakt uw platen mee, Luc. Wij zitten er dit jaar met een partytent met discobar, ijskast, licht, rookinstallatie en twee ton aan vinyl. |
|
|
| Real |
| De weersvoorspelling voor Nature One is uitermate somber. :( |
|
|
|
|