|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 395)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |

Weeral een datum om te noteren. |
|
|
| Glexx |
Mm, valt samen met Belgian Retro Night..
 |
|
|
| FenixStyle |
Hmm, blijkbaar geen Illusion @ The Beach dan dit jaar?!
Qua special events enz zijn ze daar toch echt wel stilgevallen tov paar jaar terug. (nuja, anderzijds ook wel begrijpelijk aangezien er zelden veel volk op guest-dj's afkwam..) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Weeral een datum om te noteren. |
Voor welke stijl staat Globe bekend?
Zie dit feestje volledig zitten eigenlijk. Luc, qu'en penses-tu? :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez

Weeral een datum om te noteren. |
Zeer interessant, ware het niet dat ik dinsdag moet werken. :(
Edit: ahja feestdag. :D Ik noteer het in mijn agenda! |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hmm, blijkbaar geen Illusion @ The Beach dan dit jaar?!
Qua special events enz zijn ze daar toch echt wel stilgevallen tov paar jaar terug. (nuja, anderzijds ook wel begrijpelijk aangezien er zelden veel volk op guest-dj's afkwam..) |
Ik hoop dat er nog iets van komt... In mei waren ze nog aan het onderhandelen voor een locatie (niet meer Hangaar 1?), sindsdien heb ik er niets meer van gehoord. Vorig jaar voor de eerste keer eens mee naar Oostende getrokken en toch goe geamuseerd :tongue3 |
|
|
| FredNova |
| Illusion is één van de krachten achter SummerBeatz he |
|
|
| FCB_Fanatic |
onze forumheld !!! :toocool:
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
en hier ga ik zelf mss wel naartoe gaan :)

 |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
Illusion is één van de krachten achter SummerBeatz he |
Bah da's ook niks om trots over te zijn.
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en hier ga ik zelf mss wel naartoe gaan :)

|
Nice. :) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by TOR
Voor welke stijl staat Globe bekend?
Zie dit feestje volledig zitten eigenlijk. Luc, qu'en penses-tu? :) |
Donker, stevig en alles uit de eerste helft van de jaren 90.
http://www.youtube.com/watch?v=RDvSUSeQ3Aw |
|
|
| Glexx |
Omtrent Illusion @ The Beach:
| quote: | Omdat we intern en met onze partners besloten hadden dat na al die edities in Hangaar 1 dit geen optie meer was, zijn/waren we op zoek naar een nieuwe en specialere locatie. Per slot van rekening mochten we steeds minder in Hangaar 1 (niet meer op de kade, niet écht meer outdoor, ...) en was de aantrekkingskracht daardoor zwaar verminderd voor het grote publiek.
Daarom hebben we een pak nieuwe locaties aangeschreven, maar alles neemt iets te veel tijd in beslag zodat de deadline in gevaar komt... (de meeste zaken hebben speciale vergunningen nodig en moeten voor gemeenteraden komen)
Er zijn nog een aantal opties in de running, maar (naar mijn bescheiden mening) zijn we al te dicht tegen de zomer om nog iets deftigs in elkaar te boksen tenzij we naar eind augustus verschuiven...
Komt er dit jaar niks? dan maken we dat volgend jaar zeker goed. De contacten zijn gelegd en we weten zeker dat het volgend jaar op die locaties vast en zeker goed gaan scoren... Maar dan is er meer tijd om daar deftig op voorhand aan te beginnen
Verder zijn we nog met een pak extra zaken bezig zodat we het gemis aan outdoor events van de laatste jaren zeker zullen goedmaken de komende jaren!!
Dit jaar doen we ook mee aan 'summer beatz' in Lille: een oper-air festival waar we een area 'hosten'
Maar dit is op commerciëler en jonger publiek gericht... voor de oudere illusiongangers komen de volgende events meer in aanmerking... maar daarover zeker en vast meer zodra het rond is. |
Aldus Antares op Legendary Clubs. |
|
|
|
|