|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 308)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Sean Walsh
I'm in Bruxelles Friday, 11/2 -- any recommendations??? |
* Fri 02/11 > Guy J & Fred Nasen @ Decadance - Gent
* Fri 02/11 > Mason @ Noxx - Antwerp
* Fri 02/11 > Turbo @ Café d'Anvers - Antwerp > Siskid (Blackstrobe) & Jona (Get Physical)
* Fri 02/11 > Retro Classix @ Illusion - Lier |
|
|
| Sean Walsh |
| Screw it, cancelled my booking in Bruxelles and gonna hit up Noxx on Friday in Antwerp. Thanks =) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Noxx agenda nov-dec
-------------------
11/11 Benjamin Bates
|
 |
|
|
| Config |
| ok, wie gaat er allemaal naar Guy J morgen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| De zin is er alvast, maar het zal wss een last minute call worden. :) |
|
|
| Sean Walsh |
| Quite stoked for Noxx, looks like a great club. Anyone know what the hours are? Curious as to when I should show up and how much energy drink I'll need =P |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De zin is er alvast, maar het zal wss een last minute call worden. :) |
ja hier dus ook, daarmee dat ik het es vraag :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Sean Walsh
Quite stoked for Noxx, looks like a great club. Anyone know what the hours are? Curious as to when I should show up and how much energy drink I'll need =P |
new website > www.noxxantwerp.be |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sebiet een beke slapen en vanavond naar GUY GERBER live:crazy: |
Het was gisterenavond een superfeestje!!!
De locatie was een metrostation in hartje Brussel. Er was een dj-booth en een plaats met materiaal voor de live. In een gangetje was de bar en kon je op uw gemakske iets drinken. Zeer origineel! Ge moest u wel goed kleden want het was er goed koud. Het volk was soms wel wat raar...een alternatief volkje...
Om 24u aangekomen en Reshuffle was een zeer goede opwarmingsset aan het draaien. Rustig en soms het tempo wat opdrijven. Om 2u was het de beurt aan Guy Gerber. Hij speelde allemaal zijn hits van zijn album Late Bloomers, maar dan in speciale re-edits. De handen gingen regelmatig in de lucht.
Het was een geslaagd feestje. Zo mogen er nog zijn!
Weet iemand de naam van deze track: http://nl.youtube.com/watch?v=ne72LW-CFdA |
|
|
| BZRK |
Man wat een schijf :eyes: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Sean Walsh
Screw it, cancelled my booking in Bruxelles and gonna hit up Noxx on Friday in Antwerp. Thanks =) |
Hey ik heb een plaat van deze kornuit. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
* Fri 02/11 > Guy J & Fred Nasen @ Decadance - Gent
| Is er al een timetable bekend? |
|
|
|
|