return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 455)
View this Thread in Original format
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Config
Da weet ik allemaal wel, het was gewoon een vaststelling. Er zijn namelijk ook dj's die telkens een volkomen andere set draaien. Dat de fav's van het moment iedere keer gespeeld worden kan ik wel mee leven, maar week op week afsluiten met dezelfde klassieker vind ik dan weer iets minder.


Da's Väth zijn lijfplaat, maar dan nog moet hij eigenlijk wel in z'n nopjes zijn om die te draaien. Twee keer serieus naar z'n zin dus gehad in België :)
Config
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Da's Väth zijn lijfplaat, maar dan nog moet hij eigenlijk wel in z'n nopjes zijn om die te draaien. Twee keer serieus naar z'n zin dus gehad in België :)


ZO heb je voor alles wel nen uitleg zeker :p
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Config
ZO heb je voor alles wel nen uitleg zeker :p


Je bent fan of je bent het niet :p
Config
Extrema Outdoor Belgium was heerlijk, ondanks het slechte weer.

Henry Saiz draaide terug een heerlijk melodische set
Pole Folder kon me dan iets minder bekoren, werd ook nogal brutaal einde gemaakt aan de set omdat Marco Bailey per se op tijd wou beginnen (en Henry Saiz 10 min over tijd gegaan was) net toen ie Motel ging draaien.
Draaide onder andere Gabriel Ananda - Hey Blop
Marco Bailey is een dikke strandjanet.
Martinez was cava in Cadenza
Guy J bracht een echt heerlijk laatste deel van de set, en als afsluiter zijn remix van Overture er bovenop. Een Guy J op niveau kan het publiek wegblazen en dat deed ie zeker naar het einde van zijn set toe. Overnemen van Marco Bailey was alles behalve een cadeau, maar Guy J had na een paar platen de overgang naar zijn gekende stijl gemaakt en liet het publiek niet meer los.
Guy Gerber was ook heel sterk, lekker melodisch.
Hernan was terug heer en meester van de dag met net zoals op Dancevalley een prachtige set, ging iets minder 'hard' door op het eind ivgl met DV en dat kon het publiek meer dan smaken.


Prachtig dagje. Wat mij betreft ook stukken dan TML.

Op naar de 2de editie zou ik zo zeggen!
Blue Sky 99
Ik ben iets minder enthousiast, heb m'n report dan ook maar ff hieronder gekopieerd:

Zaterdagmiddag afgezakt naar Houthalen voor de eerste editie van Extrema in ons Belgenlandje. Voor één keertje besloten niet te vroeg te gaan aangezien er meestal nog niet al te veel beleven valt bij de start van een festival. Uiteindelijk moet het zo rond 15u geweest alvorens het terrein betreden werd. Een korte verkenning leerde ons dat de afstanden tussen de verschillende stages wel goed meevielen maar ook dat lang niet alle stages voorzien waren op enige regenval. En tot onze spijt zag het er wel naar uit dat dit wel nodig was geweest.

Eventjes blijven hangen bij de Cadenza stage alsook Circoloco om te merken dat er nog nergens veel sfeer was. Dan maar even naar La Rocca om Pole Folder live aan het werk te horen, maar net zoals op Tomorrowland stond de beste man voor een bijna lege dansvloer te draaien. En hoe jammer ik dat ook vind, ergens kan ik dat wel begrijpen. Zijn tracks zijn immers zo diep & uitgesponnen dat het moeilijk wordt om daarmee op een festival echt de aandacht te trekken. Terug maar naar Cadenza & Circoloco maar daar bleef het bij standaard tech house; bas wegdraaien, terug inbrengen en handjes in de lucht. Nee, het kon vooralsnog niet boeien.

Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven want tegen 17u was Marco Bailey al aan zijn set begonnen op de La Rocca stage. Vrij stevig voor dat tijdstip van de dag, en ook wat onorthodox gemixt bij momenten maar dat kon de pret niet deren! De voetjes kwamen immers eindelijk in beweging. Passeerden de revue: Deetron’s ‘Starblazer’, ‘Spastik’ en ‘How’s Your Evening So Far?’ als afsluiter.

Rustig een frietje, van bedenkelijke kwaliteit overigens, meegepikt en opnieuw naar de Circoloco stage. Maar daar leek nog steeds niet veel te beleven. Op dan maar naar Cadenza en een stukje van Martinez en later Reboot (live) meegepikt. Niet slecht, maar te kort om echt objectief te beoordelen.

Tegen 19u30 stonden de kleppers van de dag geprogrammeerd, met name Seth Troxler & Jamie Jones! In volle spanning werd er afgewacht … om uiteindelijk te besluiten dat er helemaal niets gebeurde! Dyed Soundorom ging langer door om één of andere reden; ik veronderstel dat Seth & Jamie gewoonweg nog niet aangekomen waren. Na een dik half uur was het dan eindelijk zover en konden ze er eindelijk aan beginnen. Hun set was zeker niet slecht, maar ook niet echt memorabel. Wat vooral opviel was dat het niet helemaal coherent was naar mijn gevoel. Wel enkele goede platen gehoord en een mooi hoogtepunt op het einde met ‘Hungry For The Power’, waar het publiek om gevraagd had door middel van een spandoek.

Afgesloten werd er in de Cadenza tent met Luciano. En die wist duidelijk wel hoe je een feestje moet bouwen op een festival. Hitjes zoals ‘From Disco 2 Disco’, ‘Lady Luck’ van Jamie Woon, ‘Fiesta’ van The Sunclub en een Depeche Mode classic kwamen voorbij. En dat allemaal afgewisseld met deeptechno tracks à la Petar Dundov. Een beetje plat misschien op momenten, maar op het einde van een wat tegenvallende dag (mede door de regen, maar ook op muzikaal vlak) kon ik het wel smaken.

Conclusie: de eerste editie van Extrema bleef toch wat onder de verwachtingen. Het weer, een ganse dag miezerige regen, zat daar zeker voor een groot deel tussen maar de organisatie had hier misschien toch iets meer rekening mee kunnen houden. Tenslotte wisten we 4-5 dagen al op voorhand dat dit er zat aan te komen. Toiletvoorzieningen en eetgelegenheden konden in mijn ogen trouwens ook beter. Toiletten waren maar op twee plaatsen voorzien, en aan de Cadenza tent waren het er wel erg weinig … dus dat stelde eigenlijk niets voor. Qua eten was de keuze beperkt en, zelfs naar festivalnormen, ook niet van de beste kwaliteit. Drankprijzen vond ik persoonlijk ook tegenvallen, 2 bonnetjes of 5 € voor een Burn is me toch wat te veel van het goede. Muzikaal had ik er ook wat meer van verwacht, maar zoiets heeft natuurlijk ook met keuzes te maken. En uit ervaring weet ik ondertussen dat wanneer je niet meteen in het juiste ritme terechtkomt, er al een groot deel van de dag in het water kan vallen. Een nieuwe editie zou echter misschien wel een herkansing krijgen!
Config
Denk dat ge vooral de misse keuzes gemaakt hebt, maar smaken verschillen natuurlijk :) Jij vond Marco Bailey miss goed, ik vond het dikke kak. Die gast kan na al die jaren nog altijd niet draaien en zijn set paste niet in het kader van die La Rocca tent. Gelukkig hebben Guy J, Guy Gerber en Hernan terug de weg gevolgd die Henry Saiz al vroeg op de dag was ingeslagen en hebben zij elk ook een goeie set afgeleverd.



Voor mij persoonlijk was het een topdag, al heb je wel gelijk dat het organisatorisch iets beter kon. Er mochten zeker wat wc's zijn, dat klopt. Ik kan ik het ergens wel begrijpen dat dit meer gecentraliseerd werd aangezien de volledige oppervlakte van het festival nu ook ni onoverkomelijk was. Als je op Werchter naar de Wc's wil mag je daar telkens ook een heel eind voor lopen.

Het muzikale aspect primeert echter voor mij en op dat vlak werden mijn verwachtingen overtroffen.

Ben eens benieuwd naar volgend jaar, het was alvast duidelijk dat er nog ferme uitbreidingsmogelijkheden zijn daar, en als ze een gelijkaardige line up kunnen zetten teken ik zeker weer present.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Ben eens benieuwd naar volgend jaar, het was alvast duidelijk dat er nog ferme uitbreidingsmogelijkheden zijn daar, en als ze een gelijkaardige line up kunnen zetten teken ik zeker weer present.


bij een gelijkaardige line-up zie ik mij volgend jaar mss ook wel gaan
waarschijnlijk wel geen Dance Valley dan :p
Progrez
Touché. En dat op kruipafstand van mijn bed.



Op zaterdag 15 oktober is HANGAR 29 aan de Rijnkaai in ANTWERPEN te klein voor het grootste retro-evenement van België.
Met een pak legendarische namen:

- Zolex Live (Carat Trax, Time Modulator,...),
- Greg De Windt (aka DwingreY - Greg D van o.a. Jesus Trip, Blue Alphabet, Matador, ...),
- Dave Swayze (Goldwave),
- Jean Delaru (Carat, Illusion, Obsession, Terrapin, Outline, Bar.a.Bar)
- Wout (Illusion, Carat, Baccardi's)
- Jan (Illusion, Carat, Dreamland)
- Tofke (Carat, Illusion, Café d'Anvers)
- Franky Jones (Montini, Bizar, Carat, Extreme)
- Cosmo (Carat, Extreme)

Event: http://www.facebook.com/event.php?eid=251063894924878

Don't miss this once-in-a-lifetime event!
MikeVee
^^ is den Illusion dan eindelijk gesloten? Website is iig leeg.




http://www.amsterdam-dance-event.nl/

festivalprogramma bekend, mijn planning: woensdag Ferry Corsten & Sander Van Doorn, donderdag Simon Patterson, Julie Thompson, Judge Jules, ... op de Ocean Diva en op vrijdag Armada Night (of PvD; zal ongetwijfeld ook die dag nog een avond hosten)
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
^^ is den Illusion dan eindelijk gesloten? Website is iig leeg.




http://www.amsterdam-dance-event.nl/

festivalprogramma bekend, mijn planning: woensdag Ferry Corsten & Sander Van Doorn, donderdag Simon Patterson, Julie Thompson, Judge Jules, ... op de Ocean Diva en op vrijdag Armada Night (of PvD; zal ongetwijfeld ook die dag nog een avond hosten)


De Ocean Diva, waar is den tijd :)

Wel een onoverzichtelijk programma zeg

MikeVee
trucks cityparade, kansloze reclamestoet IMO:

EUROMILLIONS

CITY PARADE

I LOVE TECHNO

FUSE

LA ROCCA

VERSUZ

LEGENDZ

CAFE D’ANVERS

LABYRINTH PRODUCTIONS

BONZAI

LIVERTY WHITE

NUNU

B-CLUB

RADIO CONTACT

JIM MOBILE RED

J&B

JUPILER

COCA COLA
christina
quote:
Originally posted by MikeVee
^^ is den Illusion dan eindelijk gesloten? Website is iig leeg.




http://www.amsterdam-dance-event.nl/

festivalprogramma bekend, mijn planning: woensdag Ferry Corsten & Sander Van Doorn, donderdag Simon Patterson, Julie Thompson, Judge Jules, ... op de Ocean Diva en op vrijdag Armada Night (of PvD; zal ongetwijfeld ook die dag nog een avond hosten)


Ik ga vrijdag ook naar de Armada night!:)

en de dag erop naar:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Privacy Statement