|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 209)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
25/05/07
Trance Nation - Retro Edition @ Tropic - Oostakker
Dj Neon (The Temple, Topradio, Deja-vu)
Dj Benny (Kokorico, Balmoral)
Dj Fabian (Ex-Replay, Ex-Club Two)
Dj Ken (Mental Vibez, TranceNation)
Dj Gin (Ex-Retropolis) |
Kan hier maar 50-100 man binnen :o |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Vanavond: Miss Ann @ Tropicana:toocool: |
Het was wel een goed avondje.
Weinig volk (kan door de carnaval komen) = weinig sfeer
Zeer veel jong volk (16 - 18j)
Free-Fall bracht goeie House, Groove en Electro. Alleen spijtig dat zijn set weinig vernieuwend was.
Rond half 4 was het de beurt aan Miss Ann. Zij heeft een zeer goede set gebracht!
Nu mijn valieske pakken om morgen naar Amsterdam te vertrekken:crazy: |
|
|
| FenixStyle |
| Zaterdag 10 maart: Sebastian Ingrosso @ Versuz Hasselt :) |
|
|
| MikeVee |
Godskitchen World Tour
12/05/2007
Happydayzz, Culemborg (NL)
22.00-05.00
Area 1:
Eddie Halliwell
Mark Eteson
Sander Van Doorn
Ronald Van Gelderen
Area 2:
Sidney Samson
Paul Thomas
Bruze |
|
|
| Glexx |
Quote van het Illusion-forum over 20 Years Illusion:
| quote: | Originally posted by dreamzone
Paul Van Dyk zal het helaas niet worden...
Hij is inderdaad reeds bevestigd voor een event in België, maar niet voor Illusion XL
Maar dat is op zich geen slecht nieuws, want de mogelijkheid bestaat dat we hem in de club zullen hebben één van de volgende maanden... |
:eyespop: |
|
|
| Real |
| PVD olé olé. :crazy: |
|
|
| Config |
PvD in den Illusion? olas :wtf:
Blijkbaar staat PVD geboekt voor Tomorrowland dan :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Config
Blijkbaar staat PVD geboekt voor Tomorrowland dan :) |
Ik denk het ook. Zalig. :) |
|
|
| MikeVee |
Dinsdag 27 februari 2007
Alma 2 , Leuven
Rewind! - Back to the nineties!
Alana Dante
Milk Inc. vs. Sylver
Sash!
:D vet, oude eurohouse :happy2: |
|
|
| Joker666 |
| quote: | Originally posted by Real
Ik denk het ook. Zalig. :) |
PVD!!?! Zou het ID&T BE dan toch uiteindelijk gelukt zijn??
Idd zalig nieuws!!!! |
|
|
|
|