|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 196)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Het is belgisch.
In NL komen er 3 edities vanaf juni dacht ik. Één daarvan in de amsterdam ArenA tussen sensation white en black. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is belgisch.
In NL komen er 3 edities vanaf juni dacht ik. Één daarvan in de amsterdam ArenA tussen sensation white en black. |
Dus wij krijgen de premiere van de show? Nice!! :eyes:
Dan hoop ik wel dat de voetbalbond de laatste speeldag van de competitie integraal verplaatst naar zondag, anders kom ik voor een zwaar dilemma te staan.. :nervous: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Dus wij krijgen de premiere van de show? Nice!! :eyes:
Dan hoop ik wel dat de voetbalbond de laatste speeldag van de competitie integraal verplaatst naar zondag, anders kom ik voor een zwaar dilemma te staan.. :nervous: |
niets gaat boven het Genkse kampioenenfeest :p |
|
|
| Gladius |
| er is dus blijkbaar geen 1 deftig trancefeestje op nieuwjaarsavond? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
er is dus blijkbaar geen 1 deftig trancefeestje op nieuwjaarsavond? |
Pulse Factory ;)
Maar is oudejaar traditioneel geen decadent avondje uit ipv een serieus trancefeest? :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
Pulse Factory ;)
Maar is oudejaar traditioneel geen decadent avondje uit ipv een serieus trancefeest? :p |
mja ik ben maar in het land tot het weekend van de 6de wss, en nu ik hier toch ben zou ik een goei trancefeest wel op prijs stellen =)
Wie of wat draait er in Pulse Factory? |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Real |
| Op oudjaar kan EDM me echt geen zak schelen, dan ben ik liever hoerezat en zing ik mee met hits van Bart Kael en K3. Trance en oudjaar past niet samen in mijne kop. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
28/29 juli 2007: Tomorrowland
Line-up:
DJ Fire
|
Crap, dit jaar ben ik weeral niet in het land tijdens Tomorrowland :( |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Real
Op oudjaar kan EDM me echt geen zak schelen, dan ben ik liever hoerezat en zing ik mee met hits van Bart Kael en K3. Trance en oudjaar past niet samen in mijne kop. :) |
idd!!!
+ 2007 |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Real
Op oudjaar kan EDM me echt geen zak schelen, dan ben ik liever hoerezat en zing ik mee met hits van Bart Kael en K3. Trance en oudjaar past niet samen in mijne kop. :) |
Indeed, is zoals met carnaval |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
dan ben ik liever hoerezat en zing ik mee met hits van Bart Kael en K3. |
dat ben ik serieus ontgroeid en ik heb daar dan ook absoluut geen behoefte meer aan. Met nieuwjaar blijf ik dan ook gewoon thuis, net zoals vorig jaar. |
|
|
|
|