|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 358)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
In september zal het opnieuw knallen in het Antwerpse sportpaleis want dan geven Regi en Linda van Milk Inc. maar liefst 3 supersized concerten met als titel 'Forever'.
Dat heeft de groep donderdag bekend gemaakt. Tegelijk is ook de nieuwe single van het gelijknamige 'Forever'- album voorgesteld. De groep zorgde nog voor een primeur want voor het eerst schreef ook Linda een nummer voor de nieuwe plaat. Milk Inc. Forever staat op 26 en 27 september en op 3 oktober in het Antwerpse Sportpaleis.
Roll Call
---------
Alle BeTa's! :eyespop: |
en de prijs kan me nog niet eens schelen :eyes:
Wie zorgt er voor de bus ?
:eyespop: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en de prijs kan me nog niet eens schelen :eyes:
Wie zorgt er voor de bus ?
:eyespop: |
Bus, bus?? We gaan dan potverdekke onze oppergod live aan het werk zien, we maken er dus een bedevaart van en gaan te voet! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by pete_howl
Friday 20/06 EELKE KLEIJN (Global Underground, Baroque, Outside The Box, NL) @ Decadance ! ! !


|
Line-up:
22h - 02h > Amtek & E-Freak
02h - 04h > Pete Howl
04h - 06h > Eelke Kleijn
06h - ....... > Maxim Lany |
|
|
| FUSyke |
| Sat 12/07/08 > Shlomi Aber @ CdA |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
29/06/08 Jimmy Van M & Pole Folder @ La Rocca |
27/07/08 Sander Kleinenberg @ La Rocca |
|
|
| FenixStyle |
Voor de 90's-liefhebbers onder ons:
Zaterdag 5 juli: 2 Fabiola, Sash, Haddaway & Robin S live @ McQueenBeat te Tongeren. :cool:
Ok het is dan wel zowat een van de scheefste "clubs" van het land, maar met zo'n affiche ga ik er mss toch eens een kijkje nemen :p |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Voor de 90's-liefhebbers onder ons:
Zaterdag 5 juli: 2 Fabiola, Sash, Haddaway & Robin S live @ McQueenBeat te Tongeren. :cool:
Ok het is dan wel zowat een van de scheefste "clubs" van het land, maar met zo'n affiche ga ik er mss toch eens een kijkje nemen :p |
Ietsje te ver :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ietsje te ver :( |
maak er ne daguitstap naar Limburg van eh :p |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
maak er ne daguitstap naar Limburg van eh :p |
Kzalt combineren me een bezoeksken aan de steenkoolmijnen ;) |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| elkewelke |
 |
|
|
| FUSyke |
| Gaat er morgen iemand naar Eelke Kleijn @ Deca? |
|
|
|
|