|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 403)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Hm. Ik kan vrijdag geen congé pakken, maar ik heb anders wel zin om naar Antwerpen af te zakken. :) Ik zal er eens over slapen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik kan ook geen congé pakken, dus het zal een beetje beslissen op de avond zelf zijn. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by BZRK
Wilt ge nie eerst namen weten? |
bwah nee, tzal sowieso wel plezant worden :p
van de line up zelf verwacht ik eigenlijk ni veel... hebben die daar wel geld voor? |
|
|
| Real |
| Ze zullen bij Illusion ook wel weten dat zuivere trancenamen amper volk trekken. Maar ze mogen me altijd verrassen natuurlijk. |
|
|
| sbastien4678 |
| Ik heb een vriend die vorige jaar naar noxx ging. Hij heeft me gezegd dat een mooie club was. Kan iemand bevestigen ? |
|
|
| pzK |
| Qua belichting en geluid ja, qua volk, meh :p |
|
|
| Config |
Het mag er misschien wel mooi uitzien, qua sfeer is het wellicht de meest aparte van alle bekende belgische clubs.. En die ledwall aan het plafond daar ben je na een paar uur toch ook op uitgekeken
Heel vreemd allemaal.. |
|
|
| Progrez |
Kraaknet, gigantisch groot, indrukwekkende lichtinstallatie, groot dj-podium, veel hip volk, 27 vip-ruimtes.
Kortom: alles wat een goei club niet moet hebben. |
|
|
| Glexx |
| Ze hebben geprobeerd alles mooi te maken, maar het straalt niets uit IMO.. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
jammergenoeg een schijtdatum, anders zeker aanwezig geweest |
Idem :( |
|
|
| FUSyke |
Nu vrijdag in Decadance:
23.00 - 02.00: Maxim Lany
02.00 - 05.00: SOLOMUN (GER- Diynamic)
05.00 - 09.00: Pete Howl |
|
|
| Lolo |
 |
|
|
|
|