|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 427)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Cosmic gate en wippenberg ga ik ws wel naartoe. mike weet ik nog niet en vrijdag denk ik dat ik ook wel naar dash berlin kom! :cool:
wel een leuk concept precies. ze mogen W&W en misja helsloot anders ook eens uitnodigen :D |
|
|
| BZRK |
| Me too. Dash Berlin & Cosmic Gate wel, M.I.K.E. & Fred Baker probably not. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Mike en Fred Baker zou nog wel de moeite zijn om eens tot Antwerpen te gaan. De rest boeit mij niet eigenlijk |
|
|
| BelgianWolfie |
I'm there for sure ! :)
kerel die die events organiseert probeert echt iets vet uit de grond te stampen.
Heeft verder weinig zin ook om in uwe zetel te blijven hangen tot Above & Beyond in 't Sportpaleis staan ofzo.
Zo werkt het niet helaas :)
Supporten van bij het begin dus en meehelpen om conceptje van de grond te krijgen.
Get those lazy asses out of the sofa this friday ! :) |
|
|
| Real |
| Lap, en ik maar wachten op A&B. |
|
|
| BZRK |
| quote: | | LED Room gaat wekelijks door op vrijdag in een van de zijzalen van Noxx, namelijk de Salle Noir. Er is echter wel een apparte ingang voor gecreëerd alsook apparte kassa, vestiaire enz. Het is dus een standalone clubje binnen in Noxx. Volgens ons trouwens in de beste zaal wbt licht en geluid, echt de moeite. |
Hmm, bummer wel. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad een plezant zaaltje hoor, ideaal voor een Beta Party :D |
|
|
| MikeVee |
IS dat trouwens dezelfde organisator als diegene die achter bass events zit?
edit: ja dus |
|
|
| pzK |
| quote: | Originally posted by BZRK
Hmm, bummer wel. | Niets te bummer, de main attitude past niet voor zoiets. :p |
|
|
| BZRK |
| Gaat da nie veel te klein zijn? Ken noxx niet goed |
|
|
| pzK |
| Dat is qua grootte ongeveer zoals het Muka trance zaaltje van Antwerp is burning. :p |
|
|
| Magistrate |
| ha, dat was ideaal :) |
|
|
|
|