|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
^^
idd, langere set en ge moet nadien niet naar Regi horen :o |
|
|
| Buoyant |
^^ ben benieuwd hoelang hij gaat draaien, zal wel niet van 3 tot 11 zijn toch? beetje gekken werk. Komen er geen gastartiestjes en dj vriendjes?
kga pas het laatste weekend naar illusion beach dus dit is ideaal en de reis met de trein is in ieder geval gratis voor mij, whoeeeeeei |
|
|
| FUSyke |
DANCE TOUR - Goes - 21/07/05
13:00 - 14:45 Perry O'neil
14:45 - 16:30 Rank-1
16:30 - 18:15 Cosmic Gate
18:15 - 20:00 Bas & Ram
20:00 - 22:00 Fausto |
|
|
| FUSyke |
STRIKE ONE: The Seduction - 22/10/05 - Brabanthallen Den Bosch
Techno - Hardtrance - Hardstyle - Hardcore
29 |
|
|
| Bomar |
| is er vanavond niks te doen? ik heb goesting om eens goed uit te gaan |
|
|
| FUSyke |
Update Party-Agenda > Page 1
Door mijn stage en examens heb ik het lijstje een tijdje niet meer kunnen updaten maar nu is alles weer ok:) |
|
|
| FUSyke |
TrancePlant 2005
15/07/05 - 20.00 - 03.00
Partytent Zillendijk (Balen, Scheps)
20:00 - 22:30 >> Andy (winnaar democontest)
22:30 - 23:30 >> ZeV (Tranceplant resident)
23:30 - 01:00 >> Filterheadz (Trance Energy, Mayday, I Love Techno)
01:00 - 02:00 >> Youri (Cherrymoon, Mayday)
02:00 - 03:00 >> Q-IC (GS2, Reaktion, Desire-go higher)
http://www.tranceplant.be/ |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by FUSyke
TrancePlant 2005
15/07/05 - 20.00 - 03.00
Partytent Zillendijk (Balen, Scheps)
20:00 - 22:30 >> Andy (winnaar democontest)
22:30 - 23:30 >> ZeV (Tranceplant resident)
23:30 - 01:00 >> Filterheadz (Trance Energy, Mayday, I Love Techno)
01:00 - 02:00 >> Youri (Cherrymoon, Mayday)
02:00 - 03:00 >> Q-IC (GS2, Reaktion, Desire-go higher)
http://www.tranceplant.be/ |
da lijkt me wel iets, en lekker dichtbij :) |
|
|
| Keldana |
| Can anyone tell me, why Sensation White in Germany isnīt interesting enough for people from Belgium ??? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Update Party-Agenda > Page 1
Door mijn stage en examens heb ik het lijstje een tijdje niet meer kunnen updaten maar nu is alles weer ok:) |
U BENT GEWELDIG !!! respect |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Keldana
Can anyone tell me, why Sensation White in Germany isnīt interesting enough for people from Belgium ??? |
Djeez, don't take this thread personal allright :rolleyes: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Keldana
Can anyone tell me, why Sensation White in Germany isnīt interesting enough for people from Belgium ??? |
I guess, because we had already 'our' Sensation White, The Sensation White Holland has just happened & both of these two are still closer to us than the German one.
Not a question of interesting or not, maybe 3 times Sensation White in one year is for most of us too much of it.
And going 2 times or more to a Sensation isn't free eather.
But I or we wish you a great night @ Sensation White Germany! |
|
|
|
|