|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 124)
|
View this Thread in Original format
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Push2005
Sensation White 2003
* Marnix
* Ferry Corsten
* Armin van Buuren
* Megamix
* Marco V
* Johan Gielen |
Daar stonden we op en dat was echt een zalig feestje. Wat ze tegenwoordig voorgeschoteld krijgen... Daar betaal ik echt geen 60 euro meer voor... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Nadien dan David Guetta, 2 keer "Love Don't Let Me Go" in één set bah, baggere housemuziek, kon mij totaal niet bekoren dus ging ik wat gaan pintelieren in de gallerij en 2e maal pizzakot bezocht.
Nadien dan Steve Angello, zwakke set vond ik, zaten totaal geen hoogtepunten in en de set bleek constant stil te vallen om dan op een compleet andere draad weer op te pikken. |
Guetta heb ik eens gezien in de fuse en ik vond der ook geen hol aan. Die is ENORM overrated. Die draait gewoon commercieel als de pest met dan nog es 30% eigen producties :rolleyes:
En Angello... lol, da noem ik ni eens ne DJ. Maar dat wist je al uit de party review thread hoe ik over die Angello als DJ denk :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Guetta heb ik eens gezien in de fuse en ik vond der ook geen hol aan. Die is ENORM overrated. Die draait gewoon commercieel als de pest met dan nog es 30% eigen producties :rolleyes:
En Angello... lol, da noem ik ni eens ne DJ. Maar dat wist je al uit de party review thread hoe ik over die Angello als DJ denk :) |
Ja, en Sander Kleinenberg is echt de god zeker tegenover die andere 2; laat me niet lachen :p
Sander is een major 'sellout' geworden... |
|
|
| Den Backer |
* Fri 15/09 > 19 Years Illusion @ Sportpaleis > Armin van Buuren, M.I.K.E, Markus Schultz, Ronald van Gelderen, ect...
ILLUSION SPORTPALEIS
Op vrijdag 15 september mag club Illusion 19 kaarsjes uitblazen, en dat zal ze voor deze gelegenheid wederom doen in het Sportpaleis van Antwerpen.
Vorig jaar verwelkomde Darcon Productions & Illusion de nummer 1 dj van de wereld, namelijk TIESTO. Deze editie van Illusion in het sportpaleis was dan ook uitverkocht!
Dit jaar zal niemand minder dan ARMIN VAN BUUREN, de 2de beste dj ter wereld naar het Sportpaleis komen.
De bezoekers mogen 4 rooms verwachten, met elke een verschillende stijl van muziek.
De voorverkoop zal starten op zaterdag 15 juli bij de volgende winkels :
Fnac
Teleticketservice
Ticketbox
Vanaf woensdag 2 augustus zullen de tickets te verkrijgen zijn via de volgende verdeelpunten
Free Record Shop / www.frs.be
Brooklyn / www.brooklyn.be
Alle gekende voorverkoop adressen
Tickets :
Voorverkoop Normal : 20 Euro
Voorverkoop VIP : 40 Euro
Inbebgrepen in VIP :
Gratis toegang tot het VIP-gedeelte in de hoofdzaal
Gratis glas Champagne
Speciaal food-buffet
Line-up :
Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schultz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane
Level : Basto! / David / Christophe / Lins
Retro Room : DJ Ghost / Jan Vervloet / Franky Kloeck / Jan / Kane
Kick Da Bass Room : Coone / Ruthless / Q-ic / Furax / Massive vs the Rebel / Jan / Gert
Meer info mag je snel verwachten over dit event.
Ik raad alle BETA's aan om toch maar VIP te nemen. Vorig jaar was het de 1ste maal dat ze zo'n grote VIP ruimte hadden voorzien & ik heb het mij nadien beklaagd dat ik geen VIP had. Bij de normale plaatsen stond je opeengestampd als sardienen in een blik, terwijl er bij VIP ruimte teveel was en een veel mooier overzicht hadden omdat ze hoger staan (waar we dan toch zijn binnenegeraakt :D ). |
|
|
| Bl@ckOut |
^Hmmm, 40 €, was 't vorig jaar geen 30 € voor een vip-kaart?
Ach ja, hopelijk mag ik zoals vorig jaar weer gratis binnen :p |
|
|
| Den Backer |
^ Ja de VIP is opgeslagen vandejaar...
Gratis binnen? Hoeda? :D |
|
|
| kokkenmaster |
Ik ga voor de 20 euro tix... Vorig jaar heb ik me een uurtje beklaagd over het vele volk maar dat waren praktisch allemaal Tiësto-toeristen die maar wat naar voren stonden te staren zonder te bewegen omdat em geen hitjes draaide.
Ik denk dat het dit jaar een stuk beter zal meevallen...
Maar is dit een typo of... AvB, de nr 2 van de wereld. Waar is PvD plots gebleven dan? Of is Nederland ondertussen de wereld geworden? :nervous: |
|
|
| FenixStyle |
Mega line-up!! En dat voor zo'n weinig geld..
Armin, Markus en & MIKE tesamen in het Sportpaleis, het lijkt wel een Armada-night
Voor mij zal het wel een gewoon ticket worden. Veertig euro vind ik toch iets te veel voor een koud buffet en glas champagne. De sfeer op de VIP-area was de voorbije jaren toch maar zwakjes, dus ik verkies zowiezo om tussen het publiek te staan. En zo volgepakt als vorig jaar zal het wel niet zijn, aangezien deze line-up minder mainstream-volk lokt als Tiesto vorig jaar + de jumpers zullen al in een aparte room zijn.. Dusja, geef mij dan toch maar lekker los gaan voor de dj-booth ipv op een (toch wel redelijk sfeerloos) vip-podium te staan.. :)
Anyway, dit wordt het ideale feestje om de vakantie af te sluiten! |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Gratis binnen? Hoeda? :D |
Ja, da was ook weer zo'n klucht. Normaal moest ik met enkele anderen die avond de timetables gaan uitdelen aan den ingang (dat was voor Darcon). Wij daar naar binnen met t-shirtje van Illusion en zo, bleek dat Illusion zelf al een team had gestuurd om dat te doen zodat wij dus niks meer te doen hadden. Gevolg: gratis binnen en een hele avond gratis drank :D
Maat van mij kende trouwens een paar mannen van Darcon en kon dan nog aan VIP-bandjes geraken ook :p |
|
|
| Den Backer |
| ^ Chansaar!! :D |
|
|
| djcresto |
| gaat er iemand naar Dancevalley? Tis wel het ideale weertje :D |
|
|
| Mystikal2006 |
Armin - MIKE - Markus int sportpaleis voor maar 20€?
Moe gek zijn om ni te gaan... :)
Word er dezelfde dresscode toegepast als in de illusion?
Denk ook dak gewoon een normaal ticket ga neme...
Kwestie van beetje geld sparen voor de andere feestjes en dees en volgende maand gaat sowieso al heel wa kosten :toocool: |
|
|
|
|