|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 227)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by BZRK
Mainstage
Armada
Q-dance
r_AW
Rave je uit!
|
benieuwd naar de line-up van deze area's. |
|
|
| massiveK |
Zaterdag 5 mei @ Illusion
Joop & Leon Bolier.... Kan een mooie avond zijn ;-) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by massiveK
Zaterdag 5 mei @ Illusion
Joop & Leon Bolier.... Kan een mooie avond zijn ;-) |

nog liever dit, dan leon bolier |
|
|
| MikeVee |
| sporthal Erps :nervous: :nervous: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by MikeVee
sporthal Erps :nervous: :nervous: |
ah gij kent da? |
|
|
| E-motion_error |
| De Replay fuiven toen ik 15-16 jaar was waren wel leuk daar toen :-) |
|
|
| FUSyke |
Gisteren naar de Lotto Arena geweest voor Zornik. Dit is het Sportpaleis in het klein maar wel veel gezelliger. Dit zou echt wel geschikt zijn voor een klein trance-event.
BTW Zornik was gisteren weer zeer goed. Enkele jaren geleden moest ik van die gast niet weten maar nu dat ik hem al 6 keer heb gezien is mijn respect zeer groot. Ik heb hem al 6x gezien en telkens brengt hij een ander en goed optreden/show. Gisteren stelde hij zijn nieuwe cd voor en het was dik in orde. Op de tribunes waren er niet veel mensen die bleven zitten; iedereen recht en meezingen/swingen :) En hij heeft wel tot 3 keer gebist. De eerste 2x waren ingestudeerd maar de 3de was :eyespop: |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by FUSyke
BTW Zornik was gisteren weer zeer goed. Enkele jaren geleden moest ik van die gast niet weten maar nu dat ik hem al 6 keer heb gezien is mijn respect zeer groot. Ik heb hem al 6x gezien en telkens brengt hij een ander en goed optreden/show. Gisteren stelde hij zijn nieuwe cd voor en het was dik in orde. Op de tribunes waren er niet veel mensen die bleven zitten; iedereen recht en meezingen/swingen :) En hij heeft wel tot 3 keer gebist. De eerste 2x waren ingestudeerd maar de 3de was :eyespop: |
Zornik is geen persoon maar een groep |
|
|
| Real |
| Ik vind persoonlijk dat zij ook maar erg platte muziek maken. :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Ik vind persoonlijk dat zij ook maar erg platte muziek maken. :nervous: |
idd, op eens een zeldzaam plaatje na dat er nog net mee door kan |
|
|
| Den Backer |
Roll Call voor Illusion deze avond:
Den Backer +4 (wie wil afspreken stuur me dan pm vr gsm nr) |
|
|
| FUSyke |
| ??/07/07 > John Digweed @ 10 Days Off |
|
|
|
|