|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Twee jaar geleden werd de eerste Heaven cd gereleased ergens in maart ofzo, en op 1 april werd er op de site van NEWS een redelijk overtuigend bercht geplaatst waarin stond dat er in navolging van de cd ook een nieuwe club zou opengaan die volledig in het teken zou staan van progressive en deeptrance. Maar dat bleek dus een redelijk geslaagde aprilvis te zijn :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Twee jaar geleden werd de eerste Heaven cd gereleased ergens in maart ofzo, en op 1 april werd er op de site van NEWS een redelijk overtuigend bercht geplaatst waarin stond dat er in navolging van de cd ook een nieuwe club zou opengaan die volledig in het teken zou staan van progressive en deeptrance. Maar dat bleek dus een redelijk geslaagde aprilvis te zijn :) |
Ahzo:D |
|
|
| Pumaz |
| 9 september : Eelke Kleijn @ Black Satin Fridays, Roeselare |
|
|
| Jasperovitsj |
Oeh, interesting :)
Ter ere van? :conf:
*Eelke is nu niet meteen de meest evidente naam om te boeken in een Belgische club* |
|
|
| Pumaz |
| Geen flauw idee, zag het daarnet gewoon op zijn site :) |
|
|
| Bertn |
| en dat is vlakbij mij thuis!:) |
|
|
| Six4Eight |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Oeh, interesting :)
Ter ere van? :conf:
*Eelke is nu niet meteen de meest evidente naam om te boeken in een Belgische club* |
Kzal ff opheldering geven ;)
Ben resident geworden bij Purple Snow Events, die organiseren dingen door heel België en mogelijk ook binnenkort Nederland maar dat is nog even toekomst. In ieder geval is Black Satin Fridays een nieuw concept (vooral op progressive gericht) en daar draai ik dan de 9e. En vervolgens organiseren ze de 15e Oktober een groot event in de silo (vooral op (psy)progressive gericht) waar ik ook bij ben. Heb hieronder even de lineups vermeld:
Black Satin Fridays: 09/09/2005 @ Catacombe, Roeselare
- Marc Vision
- Eelke Kleijn
- Marko
- Jazzmin vs. Djames
- Ishtar
- Roscoe D
Yellow Sunshine Explosion label party: 15/10/2005 @ Silo, Leuven
Live
- Xibalba
- Symphonix
Area 1
- Alexander Ligowski
- Syncron
- Djamoon
- Darsim vs. Jonas
Area 2
- Montasu & Golkonda
- Eelke Kleijn
- Pete Howl
- Ishtar
- Roscoe D |
|
|
| Pumaz |
Proficiat Eelke, hopelijk kunnen we u dan veel in ons landje zien :)
Ik zou graag gaan en daarom doe ik ff een oproep :D
Jasper ? Dries ? Kevin ? :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maybe, maar Roeselare is ni echt bij de deur voor mij :( |
|
|
| TOR |
valt net op mn verjaardag.. zal dan dus wel in Brugge te vinden zijn
hoewel de affiche er wel interessant uit ziet.. zal nog ff wachten met een beslissing :) |
|
|
| FUSyke |
Het gerucht doet de ronde dat Tiësto naar 18 Years Illusion zou komen maar in zijn agenda is er nog steeds niets van terug te vinden. Hij is wel vrij op 23/09.
In zijn agenda staat wel dat hij op vrijdag 7 oktober naar Complexe Captain in Warcoing (Pecq) komt. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Het gerucht doet de ronde dat Tiësto naar 18 Years Illusion zou komen maar in zijn agenda is er nog steeds niets van terug te vinden. Hij is wel vrij op 23/09.
In zijn agenda staat wel dat hij op vrijdag 7 oktober naar Complexe Captain in Warcoing (Pecq) komt. |
is dat niet de grootste discotheek van België? |
|
|
|
|