|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
yoji op tomorrowland was :eyes: |
Idd, vond ik ook :)
Ik herinner me nog steeds die effects op Hardstyle disco; bracht enome sfeer... laat 20x die disco-vocal repeaten in een steeds kleiner wordend interval en derna smijt hij alles open :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Push2005
...Greg C ... allemaal belgen die begonnen zijn eind jaren'90 en nu hun opmars maken |
Volgens mij is die Greg C ne Fransman. Enfin, niet dat het zo belangrijk is. Ergens siert het u wel da ge verkeerd waart. Héhé. |
|
|
| FUSyke |
| Sat 18/02 > Mr Sam @ Club Escape - Kortrijk |
|
|
| FUSyke |
Groot dilemma: Ik heb al tickets voor de Body2Body party met Tiga op vrijdag 3/2. Ik zie er ook enorm naar uit!
Nu is het vrijdag ook Hed Kandi met Tom De Neef. Iets waar ik ook graag zou bij zijn! En daar heb ik gratis tickets voor.
Zware keuze!!!:nervous: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Groot dilemma: Ik heb al tickets voor de Body2Body party met Tiga op vrijdag 3/2. Ik zie er ook enorm naar uit!
Nu is het vrijdag ook Hed Kandi met Tom De Neef. Iets waar ik ook graag zou bij zijn! En daar heb ik gratis tickets voor.
Zware keuze!!!:nervous: |
je moet eens zien voor hoeveel je je tickets kan verkopen ?
want Tiga is uitverkocht toch ? kan je er maybe wat geld aan verdienen en dan nog eens naar een leuk feestje gaan in Antwerpen.
Alhoewel Tiga in CC ook wel heel leuk gaat zijn denk ik (maar ook wel weer druk)
is inderdaad een dilemma'tje :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by emma
je moet eens zien voor hoeveel je je tickets kan verkopen ?
want Tiga is uitverkocht toch ? kan je er maybe wat geld aan verdienen en dan nog eens naar een leuk feestje gaan in Antwerpen.
Alhoewel Tiga in CC ook wel heel leuk gaat zijn denk ik (maar ook wel weer druk)
is inderdaad een dilemma'tje :D |
Ik heb beslist: Ik ga naar Hed Kandi:D Voor de tickets zie de 'verkoop-thread'. |
|
|
| Push2005 |
Prachtig toch die BlackHole covers :toocool:
Tzijn altijd pareltjes; ik wil soms zo'n vinyl kopen voor het esthetisch uitzicht alleen al :toothless
Moet wel 'n vette party worden alleszinds ! |
|
|
| The_G0dfather |
| idd, esthetisch ni slecht |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Push2005
Moet wel 'n vette party worden alleszinds ! |
Eindhoveeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Als de datum uitkomt misschien maar eens gaan zien want het is maar een half uurtje rijden voor mijn chauffeur :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Eindhoveeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Als de datum uitkomt misschien maar eens gaan zien want het is maar een half uurtje rijden voor mijn chauffeur :D |
Het staat er toch op :)
17 maart 2006 |
|
|
| Synthesia |
| Zie ik wel zitten die party :) Zal er van afhangen o.a. hoeveel andere parties ik nog naar toe zal gaan, clubbing agenda begint voller en voller te geraken :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| Sat 18/03 > James Holden & Steve Bug @ FUSE |
|
|
|
|