|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 457)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Progrez
Het zal mij een zorg zijn. 't Is voor een reportage over de indycar race dat weekend en niet om de casinotoerist uit te hangen. |
Nice, in opdracht van? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by djcresto
Nice, in opdracht van? |
Het maandblad met Jan Leyers op de cover. En nu naar de winkel. |
|
|
| Luminosity |
Luminosity Beach Festival 2012 date announced

Luminosity Events have just announced that Luminosity Beach Festival it’s 5th edition will be on Saturday 30th of June and Sunday 1st of July at Beachclub Riche, Zandvoort. With this date Luminosity Events chose once again, the traditional first weekend of July.
Tickets
Early bird weekend tickets of € 59,- are available at http://www.luminosity-events.nl/tickets/ or at your local Free Record Shop. Only 150 early bird tickets are available.
Accommodation
Hotels are every year very quicky fully reservared so if you need a place to stay, make sure you book your room as soon as possible before all are full. Haarlem is only 5 min away from Zandvoort, and Amsterdam 15/20min away! There is also a camping just across the street.
Time: 12.00-00.00
Location: Beachclub Riche, Zandvoort
Genres: hardtrance, trance, progressive
Presales: buy your tickets online at http://www.luminosity-events.nl/tickets
For more info please check http://www.luminosity-events.nl
Join our on-line community!
Facebook Event – Facebook Group- Hyves – Partyflock – Twitter – YouTube
A glimpse of last year:
http://www.youtube.com/watch?v=yQ_nK8Dxu_QLuminosity Beach Festival 2012 date announced Luminosity Beach Festival 2012 date announced |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Het maandblad met Jan Leyers op de cover. En nu naar de winkel. |
Hoeveel ruimte krijg je in het magazine? :) |
|
|
| Progrez |
| Zes tot acht bladzijden. Zoiets zal het worden. |
|
|
| TOR |
| Mooi. Kritische ondertoon of serieus verslag? :) |
|
|
| Real |
| quote: | | quote: | Originally posted by kvm
Op zaterdag 15 oktober is HANGAR 29 aan de Rijnkaai in ANTWERPEN te klein voor het grootste retro-evenement van België.
Met een pak legendarische namen:
- Zolex Live (Carat Trax, Time Modulator,...),
- Greg De Windt (aka DwingreY - Greg D van o.a. Jesus Trip, Blue Alphabet, Matador, ...),
- Dave Swayze (Goldwave),
- Jean Delaru (Carat, Illusion, Obsession, Terrapin, Outline, Bar.a.Bar)
- Wout (Illusion, Carat, Baccardi's)
- Jan (Illusion, Carat, Dreamland)
- Tofke (Carat, Illusion, Café d'Anvers)
- Franky Jones (Montini, Bizar, Carat, Extreme)
- Cosmo (Carat, Extreme)
Event: http://www.facebook.com/event.php?eid=251063894924878
Don't miss this once-in-a-lifetime event! |
Zijn er nog forumgangers die hier naartoe gaan?
Na de geslaagde kerstedities in Illusion ( Pasen vond ik steeds iets minder ) geef ik dit zeker een kans.
Al lijkt de locatie me nogal groot...of gaat dit echt veel volk lokken? |
Dat was leuk. :) |
|
|
| kvm |
Gisteren ook naar Carat afgezakt.
Ik moet zeggen dat het een ontgoocheling geworden is.
Dat heeft niets te maken met de muziek, wel met de locatie...
Zoals ik vreesde werd de hele ruimte gebruikt met als gevolg dat het véél te groot was voor een event zoals deze.
Dit kwam de sfeer en gezelligheid niet ten goede.
Bij momenten had ik het gevoel dat ik op een beurs stond.
Ze hadden beter een gedeelte van de zaal gebruikt.
Ik herinner me een oudjaar van Illusion in de hallen van Putte.
Daar werd slechts een gedeelte op een zodanige manier gebruikt dat je toch nog een beetje een clubgevoel kreeg.
Los daarvan vond ik de opkomst zeer behoorlijk.
Al hadden de organisatoren blijkbaar op het dubbel gerekend?
Kortom volgende editie toch maar weer in een club organiseren! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Progrez
Zes tot acht bladzijden. Zoiets zal het worden. |
Goeie race uitgekozen om te coveren. Zeer spectaculaire crash met een dode deelnemer tot gevolg. |
|
|
| TOR |
| man, wat een tragedie daar. |
|
|
| Progrez |
Klopt. Na dertien ronden was het gedaan. Het overlijden werd pas twee uur na het ongeluk officieel bekend gemaakt, maar het laken dat na het incident over de wagen werd gelegd, het vertrek van zo'n traumahelikopter en het feit dat de familie naar het hospitaal werd geroepen, zei genoeg.
Wat in Europa niet zo is doorgedrongen, is dat Wheldon eigenlijk helemaal niet achteraan hoefde te starten. Hij deed dat wel én zeer bewust om zo een paar extra dollars mee te pakken (denk 2,5 miljoen - moet dat nog eens checken), moest hij alsnog vooraan eindigen. Door achteraan te starten, is hij recht op het peloton ingereden. Met de gekende gevolgen.
Soit, het was ne gokker en een beetje ne speciale, heb ik achteraf vernomen. Ik ga er nog ene op pakken in den MGM Grand. |
|
|
|
|