|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 123)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Mijn report van Sensation White:
Rond 21u aangekomen in de arena, er speelde nog niets van muziek ofzo dus hebben we wat rondgewandeld en ons afgekapt in de tribune tot het "feest" begon. Ik had me aan een spectaculaire intro verwacht maar dit was ronduit zwak.
Dan die eerste DJ die moest draaien, Erick E. Dit trok gewoon op niets, platte houseplaatjes ondersteund door een enorm irriterend getrommel en een nog meer irriterende MC. Na 15 min was het te veel voor mij en ging ik voor de 1e maal naar het pizzakot. Daar wa blijven rondplakken tot ik zeker was dat die Erick E gedaan had.
Toen we rond 12 u de zaal dan nog is betraden bleek Tiesto juist aan te treden, deze opende platweg met "Raindown On Me". Tiesto heeft mss hoop en al een half uurtje gedraaid waarbij hij dan nog 5 keer onderbroken werd voor een mededeling door die MC.
Nadien dan David Guetta, 2 keer "Love Don't Let Me Go" in één set bah, baggere housemuziek, kon mij totaal niet bekoren dus ging ik wat gaan pintelieren in de gallerij en 2e maal pizzakot bezocht.
Megamix, euh... the drill en consoorten, elektro en groovedeuntjes die wij hier al een jaar beu zijn. Geen enkele tranceplaat in de megamix dus zware afknapper voor mij.
Nadien dan Steve Angello, zwakke set vond ik, zaten totaal geen hoogtepunten in en de set bleek constant stil te vallen om dan op een compleet andere draad weer op te pikken.
Ondertussen liep ik daar al zwaar ed up rond door de ontgoocheling dus ben ik mijn heil gaan zoeken in de nintendo lounge, daar ff rondgehangen en dan hoorde ik dat Steve Angello net gedaan had.
Wie hem opvolgde weet ik niet maar dat zal ofwel Sander Kleinenberg of Benny Rodrigues geweest zijn. Nog geen Ferry Corsten dus, de man die ik eigenlijk het meest wou zien.
Toen ik dan ALWEER dezelde schijthouse te horen kreeg was de maat vol en hebben we de arena ontgoocheld verlaten.
- Muziek
- Geen lasers
- Zwakke show
- Irriterende MC
- Bier niet te zuipen
- Lang wachten in 't begin
+ Pizzakot |
|
|
| MikeVee |
| Je wist toch toen je een kaartje kocht wat de line-up was en dat het voornamelijk house ging zijn? |
|
|
| Devilex |
| Line up was toen nog niet gekend dacht ik? En ja ge hebt goeie opzwepende house maar dit was echt platte danscafémuziek. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Devilex
Line up was toen nog niet gekend dacht ik? En ja ge hebt goeie opzwepende house maar dit was echt platte danscafémuziek. |
tja, tis nu eenmaal een populaire sound tegenwoordig:) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Mijn report van Sensation White:
Rond 21u aangekomen in de arena, er speelde nog niets van muziek ofzo dus hebben we wat rondgewandeld en ons afgekapt in de tribune tot het "feest" begon. Ik had me aan een spectaculaire intro verwacht maar dit was ronduit zwak.
Dan die eerste DJ die moest draaien, Erick E. Dit trok gewoon op niets, platte houseplaatjes ondersteund door een enorm irriterend getrommel en een nog meer irriterende MC. Na 15 min was het te veel voor mij en ging ik voor de 1e maal naar het pizzakot. Daar wa blijven rondplakken tot ik zeker was dat die Erick E gedaan had.
Toen we rond 12 u de zaal dan nog is betraden bleek Tiesto juist aan te treden, deze opende platweg met "Raindown On Me". Tiesto heeft mss hoop en al een half uurtje gedraaid waarbij hij dan nog 5 keer onderbroken werd voor een mededeling door die MC.
Nadien dan David Guetta, 2 keer "Love Don't Let Me Go" in één set bah, baggere housemuziek, kon mij totaal niet bekoren dus ging ik wat gaan pintelieren in de gallerij en 2e maal pizzakot bezocht.
Megamix, euh... the drill en consoorten, elektro en groovedeuntjes die wij hier al een jaar beu zijn. Geen enkele tranceplaat in de megamix dus zware afknapper voor mij.
Nadien dan Steve Angello, zwakke set vond ik, zaten totaal geen hoogtepunten in en de set bleek constant stil te vallen om dan op een compleet andere draad weer op te pikken.
Ondertussen liep ik daar al zwaar ed up rond door de ontgoocheling dus ben ik mijn heil gaan zoeken in de nintendo lounge, daar ff rondgehangen en dan hoorde ik dat Steve Angello net gedaan had.
Wie hem opvolgde weet ik niet maar dat zal ofwel Sander Kleinenberg of Benny Rodrigues geweest zijn. Nog geen Ferry Corsten dus, de man die ik eigenlijk het meest wou zien.
Toen ik dan ALWEER dezelde schijthouse te horen kreeg was de maat vol en hebben we de arena ontgoocheld verlaten.
- Muziek
- Geen lasers
- Zwakke show
- Irriterende MC
- Bier niet te zuipen
- Lang wachten in 't begin
+ Pizzakot |
Idem... Weer een illusie minder. |
|
|
| Push2005 |
En ferry draaide precies weer uitsluitend eigen werk...
Vergelijk eens...
Sensation White 2003
* Marnix
* Ferry Corsten
* Armin van Buuren
* Megamix
* Marco V
* Johan Gielen
... met sensation White 2006; geen al te positieve evolutie :p |
|
|
| Devilex |
| Al een geluk dat Trance Energy er nog is |
|
|
| FUSyke |
| 09/09/2006 > ROGER SANCHEZ @ Industria/Stuurboord |
|
|
| FUSyke |
| Zijn er hier mensen die naar Extrema Ourdoor gaan? |
|
|
| Den Backer |
"[quote="marcel"]da is altijd al zo geweest ze, een White en een Black version[/quote]
De eerste jaren was er alleen de white en toen is ID&T ook met de black begonnen (hardtrance, hardstyle en hardcore), mijn relaas van mijn eerste Sensation:
Rond 19.00 uur vertrokken vanuit Geel met twee auto's (10 man). Door een omleiding, die veel te laat stond aangegeven, kwamen we later dan gepland aan in Amsterdam. Maar om 22u waren we toch al in de Arena, jammer genoeg moesten we nog 1 uur wachten eer het echt begon. Aankleding zag er goed uit. Beetje Tomorrowland-achtig wat ook wel bij het Dreamcatcher thema passen.
Kai Tracid was een goede opwarmer om een nachtje feesten in te zetten. Na hem kwam The Prophet die net zoals zijn opvolger Showtek live een sterke set neerzette.
Toen kwam de surprise act van Rob Gee en zijn gevolg. Man, wat was dat voor een teringherie zoals ze het in Holland zeggen???!!! Met als gevolg, middelvingers in de lucht, fluitconcerten, gooien van bekertjes, de helft van het volk dat ging zitten. Er werd niet ingegrepen door ID&T en toen ik naar buiten gevlucht was voor een plaspauze was er een bezoeker op het podium geklommen om die gast ne dreun te geven, waarop hijzelf serieus in de klappen moest delen van die band.
http://www.youtube.com/watch?v=JAAaGgXiWNI&eurl=
Maar door die gast zijn actie (waarvoor dank ) begon de Megamix vroeger dan normaal. De schitterende sfeer was natuurlijk wel weg natuurlijk, maar toen de Megamix echt op gang kwam was het redelijk snel weer in orde. De Megamix is natuurlijk het absolute hoogtepunt van Sensation, zalig!!! Ook de set van Darkraver moest er eigenlijk niet veel voor onder doen, ook een zalige set. Ook de volgende DJ, Zany zette weer een erg goede set neer al werd het misschien een beetje te hard voor mij. Toen Technoboy rond 5u begon ben ik in de tribune gaan plaats nemen want mijn pijp was uit, maar ook van daaruit kon je nog genieten van het spektakel. Rond half 6 zijn we vertrokken aangezien we moe genoeg waren en het nu toch wel wat hard begon te worden.
Op Rob Gee na was Sensation Black echt een zalig feest qua sfeer, muziek en spektakel. (y) "
Bron: d4m > Green Devil
Man man da filmken... :D :D
Edit: Nog een filmken > klik hier |
|
|
|
|