|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 193)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Stop is met die belachelijke mentaliteit. Had Real nu bijvoorbeeld geantwoord met "slecht" dan had er geen haan naar gekraaid. Maar omdat het Config is, is het weer eens nodig om belachelijk te beginnen doen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet zeg ik daarop. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Devilex
Stop is met die belachelijke mentaliteit. Had Real nu bijvoorbeeld geantwoord met "slecht" dan had er geen haan naar gekraaid. Maar omdat het Config is, is het weer eens nodig om belachelijk te beginnen doen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet zeg ik daarop. |
Aiai, nu gaat hij u zeker willen toevoegen op msn. |
|
|
| Devilex |
| Ik zeg gewoon dat iedereen zich wat moet beginnen inhouden, iemand die zich wat neutraal houdt ziet rap dat het niet altijd aan dezelfde te verwijten is. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
WELKE sfeer?:conf: |
dat is wel heel straf
der is geen sfeer en zelfs DAN weet ge die nog te verzieken |
|
|
| mellow_head |
| Ge zijt ammel een bende schape. |
|
|
| FUSyke |
Gedaan mee zagen en zuren, terug over naar de agenda:
* Sat 20/01 > Jeff Mills @ FUSE
* Sat 27/01 > Play @ Kwatrecht > Jex – Fred Nasen – Christian Thomaz – Bugsy & Jensen – Smos & Baby Bee
* Sat 03/02 > Sven Väth @ FUSE
* Sat 03/02 > Erol Alkan @ Petrol
* Sat 03/02 > Miss Djax @ Den Hemel - Zichem
* Fri 09/02 > John Acquavia @ CdA
* Sat 10/02 > Booka Shade @ Dirty dancing
* Fri 02/03 > Umek @ JH Spiraal Rijkevorsel
* Sat 03/03 > Tiefschwarz @ Petrol
* Sun 04/03 > Cassius @ Ancienne Belgique
* Sat 17/03 > Etienne De Crecy @ Petrol
* Fri 30/03 > Carl Craig @ Petrol
* Sat 14/04 > Ivan Smagghe @ Petrol
* Fri 04/05 > Jeff Mills @ Petrol
Wat een namen!!!!!!:crazy: Ik ga alvast proberen om naar Sven Väth, John Acquavia, Booka Shade en Tiefschwarz te gaan!
2007 ziet er alvast zeer goed uit:toocool: |
|
|
| Push2005 |
| Yes, weeral coole housefeestjes die niet aan de agenda mogen ontbreken ! |
|
|
| Devilex |
| Er staan hier de laatste tijd meer house-,minimal- en elektrofeestjes op de agenda als trancefeestjes imho. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mjah, Fusyke is al lang niet meer into trance, en buiten hem is er niet echt iemand die de verantwoordelijkheid vor deze thread kan of wil nemen. Dus zolang dat niet verandert zal het zo blijven vrees ik :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, Fusyke is al lang niet meer into trance, en buiten hem is er niet echt iemand die de verantwoordelijkheid vor deze thread kan of wil nemen. Dus zolang dat niet verandert zal het zo blijven vrees ik :) |
huh jasper?
denk dat ge iets gemankeerd hebt.
eerste blz is aan de hand van sash' werk aangepast |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, Fusyke is al lang niet meer into trance, en buiten hem is er niet echt iemand die de verantwoordelijkheid vor deze thread kan of wil nemen. Dus zolang dat niet verandert zal het zo blijven vrees ik :) |
Voor constant de agenda bij te houden heb ik geen zin meer. Wanneer ik dan toch eens een lijstje post met parties dan zal het vooral gevuld zijn met Electro, Techno en House. Dit komt omdat Trance mij niet meer interesseerd en er ook weinig aanbod is. En wat mij ook opvalt is dat als er eens een trancefeestje is, er maar weinig mensen naartoe gaan. Of het moet al een groot evenement zijn. |
|
|
| The_G0dfather |
| Mañana: Anthony Rother live in de fuse :) |
|
|
|
|