|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Progrez
Zelfs al was ik kreupel.
Den Backer
Devilex
TOR
Blackshadow
MikeVee
Progrez |
Neen toch niet, ook al had ik er graag bij geweest om de sfeer van toen te herbeleven :(
spijt zal ik hebben :mad: |
|
|
| christina |
Den Backer
Devilex
TOR
Blackshadow
MikeVee
Progrez
christina |
|
|
| Ataraxya |
heeft iemand van de BETAs ooit naar een Goa/Psy. fuif geweest? wat kun je bij zo een fuif verwachten?
Er is zo een Goa/Psy. Fuif in Brakel deze: Zaterdag 30 september 2006
Horizon Your Goa
LIVE ACTS by Suntrip Records:
Filteria (Sweden)
Lost Buddha (Portugal)
E-Mantra (Roumenia)
DJ's:
Andebis (Suntrip Records)
Nezôt (Cinderella's Ball Be)
Sole
Inada
Kickoff: 22u.00
Chill-Out:
*speciale massage corner
*small market place (clothing and food)
VVK: geen
Kassa: € 10 |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Push2005
Moest dat voor belgië zijn dan is die datum érg ongelukkig. Plant vooral zo'n events in de blok ja :p
Ik denk nie dat deze info gaat kloppen aan gezien de Nederlandse editie normaal pas in de grote vakantie zou plaatsvinden :) |
als ik ni mis ben, is da hier een paar maanden geleden ook al eens gepost da tiësto op dienen datum naar belgië zou kome... :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Ataraxya
heeft iemand van de BETAs ooit naar een Goa/Psy. fuif geweest? wat kun je bij zo een fuif verwachten?
|
veel rare mensen die al dan niet aan het trippen zijn, ma meestal wel een leuke inrichting met veel blacklight en fluo-toestanden. tis eens iets anders, ma ge moet er voor zijn. |
|
|
| Devilex |
Toeme ik zou al lang is naar zo een goafuif willen gaan, jammer dat ik dat weekend al plannen heb.
Als ge nog zo weet hebt van parties laat me iets weten! |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by BlackShadow
Backer, waarom sluit je mij uit? :whip: |
Sorry Jens!! Ik was vergeten dat ge hier nu ook zit... ;) |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Toeme ik zou al lang is naar zo een goafuif willen gaan, jammer dat ik dat weekend al plannen heb.
Als ge nog zo weet hebt van parties laat me iets weten! |
+1 :D |
|
|
| FUSyke |
Nacht van de Student
Woensdag 25/10
10€
http://www.nachtvandestudent.be/
*CAFE D'ANVERS*
Prinz
Guy-Ohm
John Acquavia
*BONTHUYS*
Gaston & Leo
Fedde Le Grand
Tlp & N8N
*STEREO SUSHI*
Timaxx
Jazzanova
Merdan Taplak
*CAFE CAPITAL*
Jack Attack & Vertigo
Radio Clit
Pirres
*DE CINEMA*
Hich
Twinz
The Chef & Serom
*RED & BLUE*
Don Johnson
Lt Castillo
*PETROL*
? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Nacht van de Student
Woensdag 25/10
10€
http://www.nachtvandestudent.be/
*CAFE D'ANVERS*
Prinz
Guy-Ohm
John Acquavia
*BONTHUYS*
Gaston & Leo
Fedde Le Grand
Tlp & N8N
*STEREO SUSHI*
Timaxx
Jazzanova
Merdan Taplak
*CAFE CAPITAL*
Jack Attack & Vertigo
Radio Clit
Pirres
*DE CINEMA*
Hich
Twinz
The Chef & Serom
*RED & BLUE*
Don Johnson
Lt Castillo
*PETROL*
? |
Alé voor ieder wat wils precies :rolleyes: |
|
|
| MikeVee |
| Doet id&t nu de organisatie van de nacht van de student? Want voeger deed line-up entertainment dat toch? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
*BONTHUYS*
Gaston & Leo
Fedde Le Grand
Tlp & N8N
|
Zijn dat niet Laston & Geo? :) |
|
|
|
|