|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 336)
|
View this Thread in Original format
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Devilex
Heb mijn tickets voor de I Love The 90's party ze :D
Nog mensen van hier die gaan? |
ik ben aan het proberen om volk mee te krijgen...
moet normaal wel lukken :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Heb mijn tickets voor de I Love The 90's party ze :D
Nog mensen van hier die gaan? |
Ik ben zowiezo aanwezig, dit wil ik niet missen :D
Er zouden nu kortelings nog enkele namen bij gaan komen, ben eens benieuwd.. Het lijkt er dus wel op dat de avond voornamelijk gevuld zal worden met live-optredens ipv dj-set.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog geen tickets, maar dit wil ik toch ook niet missen :crazy: |
|
|
| Remofski |
| Ik had ergens gehoord dat er al namen voor Tomorrowland 2008 bekend waren. Kan iemand mij verlichten? Ben razend benieuwd. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik had ergens gehoord dat er al namen voor Tomorrowland 2008 bekend waren. Kan iemand mij verlichten? Ben razend benieuwd. |
Andy Moor werd hier laatst vernoemd.. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik had ergens gehoord dat er al namen voor Tomorrowland 2008 bekend waren. Kan iemand mij verlichten? Ben razend benieuwd. |
Claude Young
Joachim Garraud
Andy Moor
DJ Nymfo |
|
|
| Remofski |
| Dankjewel. Andy Moor is alvast zeer goed nieuws. Van de rest heb ik nog nóóit gehoord. :conf: Als er meer van dat kaliber komen, zit het wel snor. |
|
|
| Mystique |
| Zal wel mooi worden voor Tomorrowland.. hoop gewoon dat het zoals vorig jaar wordt :crazy: :crazy: |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Remofski
Dankjewel. Andy Moor is alvast zeer goed nieuws. Van de rest heb ik nog nóóit gehoord. :conf: Als er meer van dat kaliber komen, zit het wel snor. |
Komaan Claude Young is geen kleine vis hoor :) |
|
|
| Fomas |
| quote: | Originally posted by Devilex
Komaan Claude Young is geen kleine vis hoor :) |
The one and only electronic dissident!
Ik meen mij toch te herinneren dat de man een tweetal jaar geleden in Fuse met oudejaarsnacht zijn laatste overzeese set heeft gespeeld. En nu staat hij in België met Tomorrowland en Silo al meer op de affiche dan de gemiddelde Stubru-dj. Ook Robert Armani, die nog geen jaar geleden dood werd verklaard, staat over enkele maanden weer in het Spiraal. |
|
|
| The_G0dfather |
| lol ja letterlijk dood zelfs :haha: |
|
|
| domineesje |
| Wie gaat er naar Club Elite? |
|
|
|
|