|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 402)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
21/11/09 Groove City
HOUSE:
20.00 - 21.00 Dave Lambert
21.00 - 23.00 Jesse Rose
23.00 - 01.00 Felix Da Housecat
01.00 - 03.30 Bob Sinclar
03.30 - 05.30 David Vendetta
TECHNO:
20.00 - 21.00 Winner Fnac/Vi.be
21.00 - 23.00 Sebastian Leger
23.00 - 01.00 James Holden
01.00 - 03.00 Sven Vath
03.00 - 05.30 Jeff Mills
24€ |
|
|
| Kaidreas |
| wtf bob sinclar, 0230hr vol met eigen nummers die allemaal op elkaar trekken :nervous: |
|
|
| Glexx |
| Misschien wel eens langs gaan in Noxx donderdag! |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Line up Salle Noir: (Free entry)
23.00 - 01.00 Pole Folder
01.00 - 03.00 HERNAN CATTANEO
03.00 - end X-ian |
Aanwezig!
Eerste keer met Noxx
:) |
|
|
| Real |
| Is Cattaneo de moeite om eens naar de Noxx af te zakken? |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by Real
Is Cattaneo de moeite om eens naar de Noxx af te zakken? |
Ik heb hem nooit gezien, ik hou veel van wat hij doet maar het belangrijkst is de vrije toegang (ja, ik geef bijna geen geld meer om uit te gaan). |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Is Cattaneo de moeite om eens naar de Noxx af te zakken? |
Absoluut. |
|
|
| Config |
| jammergenoeg een schijtdatum, anders zeker aanwezig geweest |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Op dinsdag 10 november is het eindelijk zover: Illusion organiseert dan z'n 22ste verjaardag in de Ethias Arena in Hasselt!
Na 2 jaartjes in de club gaan we terug "outdoor" met onze verjaardagsparty en deze keer hebben we gekozen voor de Ethias Arena in Hasselt: sinds enkele jaren één van de places to be voor BIG events: denk maar aan Tiësto in concert, Armin Only, Regi in the Mix, Sensation, TMF awards, ...
Meer info en line-up vindt u weldra op www.illusion.be
Alé na een paar jaar afwezigheid dan toch weer eindelijk een groot event van Illusion. Ben eens benieuwd naar de line-up. Ik hoop op een paar trance-namen, maar als de line-up in de lijn ligt van de huidige stijl van Illusion, dan vrees ik dat het niet veel soeps zal worden.. |
ik zal waarschijnlijk aanwezig zijn |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by christina
ik zal waarschijnlijk aanwezig zijn |
Wilt ge nie eerst namen weten? |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
Is Cattaneo de moeite om eens naar de Noxx af te zakken? |
heb 'm zelf ook nog niet live gezien maar afgaand op z'n renaissance CD kan 't niet anders dan subliem zijn |
|
|
| Jasperovitsj |
| Op Tomorrowland was hij toch één van de hoogtepunten. Heerlijk diep en melodisch zoals in the good old days, zelfs tranzy met momenten. |
|
|
|
|