|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 424)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Het was idd een leuk feestje in Wilrijk.
Ik had de meeste nummers van het album nog niet gehoord, en moet zeggen dat het best wel goed klinkt. Verder ook wel leuk sfeertje, ook nog tijdens Dash Berlin. De locatie vond ik trouwens ook wel de moeite, ideaal voor zulke kleinere feestjes. (het deed me wat denken aan Antwerp Is Burning @ Muhka) Een kleine maar mooie locatie, paar honderd man die tenvolle genieten en feesten, en goeie muziek. Zulke trancefeestjes moeten er veel vaker zijn :)
==> Paar filmpjes van gisteren |
|
|
| christina |
| amai, da's echt supergoeie geluidskwaliteit! met wat hebt ge die gemaakt?:) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by christina
amai, da's echt supergoeie geluidskwaliteit! met wat hebt ge die gemaakt?:) |
iPhone 4... En idd, de geluidskwaliteit is echt wel fantastisch, zeker voor een toestel waarvan de camera niet de basisfunctie is.. :) |
|
|
| Kaidreas |
amai da dansereske in dat zwart jurkske is toch een geile sloerie ze |
|
|
| Progrez |
| De verantwoordelijke voor de catering mogen ze toch een nekschot geven. Na twee uur was den drank in de vip op. Niet veel later stonden ze ook beneden zonder zuip. Droge avond. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Progrez
De verantwoordelijke voor de catering mogen ze toch een nekschot geven. Na twee uur was den drank in de vip op. Niet veel later stonden ze ook beneden zonder zuip. Droge avond. |
en ik die dacht u nen Duvel te trakteren... ;-) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
De verantwoordelijke voor de catering mogen ze toch een nekschot geven. Na twee uur was den drank in de vip op. Niet veel later stonden ze ook beneden zonder zuip. Droge avond. |
Met jouw reputatie verdien je door je aanwezigheid op die avond ook wel een nekschot :toothless |
|
|
| Progrez |
Ik was er in de hoedanigheid van journalist annex gratis-zuipende alcoholist. Dat verklaart mijn onverwachte aanwezigheid.
Van Buuren was nog de minste van allemaal. Veel te veel flauwe meezingers gemaakt door producers die nog minder kloten aan hun lijf hebben dan de grootste strandjanet van de Antwerpse Van Schoonhovenstraat.
Zo. Dat had nog mooi gepast in een review. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik was er in de hoedanigheid van journalist annex gratis-zuipende alcoholist. Dat verklaart mijn onverwachte aanwezigheid.
Van Buuren was nog de minste van allemaal. Veel te veel flauwe meezingers gemaakt door producers die nog minder kloten aan hun lijf hebben dan de grootste strandjanet van de Antwerpse Van Schoonhovenstraat.
Zo. Dat had nog mooi gepast in een review. |
ge waart daar ni als journalist, ge waart daar omda ge via ne vriend gratis binnen kon en gratis kon zuipen. ge moet ni komen zagen over hoe het u ni aanstond, als ge van op voorhand al wist dat het u ding ni is. dat is gewoon belachelijk, punt. |
|
|
| Progrez |
Edoch, op de gastenlijst stond ik ingetekend als 'journalist'. Kan ik eraan doen dat het medium waar ik voor werk toevallig geen verslag van een cd-release kon gebruiken. Ha, toch maar mooi meegenomen.
Ok, de mens die de opwarming deed, verdient een pluim. Die hield het nog een beetje donker. De rest was voor de Van Schoonhovenstraat.
Volgende keer een death metal-release meepikken. |
|
|
|
|