|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 435)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
Ik heb ettelijke uren op Youtube gezocht achter filmkes van optredens/concerten/festivals en de uploaders ervan gecontacteerd.
Zo heel veel toestellen geëlimineerd en dan nog heb ik uiteindelijk een klein beetje moeten gokken. Best meegevallen denk ik :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ik heb ettelijke uren op Youtube gezocht achter filmkes van optredens/concerten/festivals en de uploaders ervan gecontacteerd.
Zo heel veel toestellen geëlimineerd en dan nog heb ik uiteindelijk een klein beetje moeten gokken. Best meegevallen denk ik :) |
Welke is het nu uiteindelijk geworden? Qua beeld is het resultaat meer dan in orde, maar qua geluid lijkt het me dat er toch heel wat betere opties waren? (al hangt het er ook wel van af wat ge er voor betaald hebt natuurlijk) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Real
Hoe test je zoiets? Ik wil er graag ook eentje met deftig geluid op feestjes.
Of koop je er één, en als blijkt dat het geluid tegenvalt koop je een andere? :p |
ik heb eentje van sony DSC-T500 (maken ze wel niet meer, denk ik) en ik kan er in HD mee opnemen, ook ongeveer die kwaliteit.
het handige is dat je ook je lens kan bedekken door middel van een schuif aan de voorkant (perfect voor in alle soorten terrein) |
|
|
| Progrez |
Op zulke momenten bent ge nog blij dat ge in België woont:
 |
|
|
| Xilver |
| Kijk eens aan, een retro-feestje waar ik mezelf naartoe zie gaan. Leuke lineup. |
|
|
| De Geert |
uit de newsletter van Leon Bolier:
17-12-2010 Phantasma Album Tour – LED Room (Club Noxx), Antwerp (Belgium) |
|
|
| christina |
| gaat er iemand naar armin only nu zaterdag? |
|
|
| Kaidreas |
toch een kaart gevonden?
ik niet, kga ff weekendje snowboarden in zwitserland |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
toch een kaart gevonden?
ik niet, kga ff weekendje snowboarden in zwitserland |
yes yes! aan de normale prijs!:) |
|
|
| FUSyke |
| 04/12 Nic Fanciulli @ Decadance |
|
|
| Real |
| Heeft er niemand goesting om nog eens een volledige lijstje te maken? 't Is hier nogal onoverzichtelijk op de moment. |
|
|
|
|