|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 173)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
gij was er ook ni bij in Deinze dus kan je er evenmin kritiek op geven. |
Mwah, wel als gij uw mening baseert op amper 1 set van YDR di je hebt meegemaakt. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Config
gij was er ook ni bij in Deinze dus kan je er evenmin kritiek op geven. |
Na ne keer of 10 Yves kan ik gerust een oordeel vellen.
U moet nog veel leren mijn beste. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Progrez
Na ne keer of 10 Yves kan ik gerust een oordeel vellen.
U moet nog veel leren mijn beste. |
GREG!! ;) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by domineesje
:rolleyes: |
 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Na ne keer of 10 Yves kan ik gerust een oordeel vellen.
U moet nog veel leren mijn beste. |
ge kan er veel over zeggen, maar als ge er niet bijwas kunt ge ook niet weten hoe die set was.. ie was echt ROTSLECHT. Kheb puur op basis vand die set een oordeel geveld. Kan zijn dat YDR anders beter draait, maar kheb et toen alleszins niet gehoord. Kvond et gewoon de slechtste prestatie die ik ooit al heb meegemaakt. En dan hoop ik inderdaad dat ie normaalgezien anders draait. |
|
|
| TOR |
| Ik heb Yves al meer goed dan slecht weten te draaien, dus je conclusie is idd wat voorbarig, Config. Hij voelt zich wel alleen maar thuis als hij volledig zijn eigen ding mag doen. Anders durft hij wel es laks te worden. |
|
|
| Den Backer |
"Tijd voor de jaarlijkse grote retro-happening!!
Residents Michael Forzza (Pulse Factory, Belfunk) and Liquid T
Guest dj's Sjoerd (Le Dimanche) and AC Oliver (ex Bliss)
Muziek uit vervlogen fantastische tijden in La Bush, Extreme, Carat, At The Villa....
Dont miss this quality retro party
See ya @ Belfunk"

Spijtig dat Tom De No zelf niet meer draaid... Mja, gedwongen door medische redenen.
Vorig jaar was dit een super geschift fistjeuh...
Devilex kan der van meespreken!! :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik heb Yves al meer goed dan slecht weten te draaien, dus je conclusie is idd wat voorbarig, Config. Hij voelt zich wel alleen maar thuis als hij volledig zijn eigen ding mag doen. Anders durft hij wel es laks te worden. |
Ik heb enkel geoordeeld op die set, als ik garanties krijg dat het volgende keer op zijn normale niveau zal zijn, dan wil ik dat zeker en vast niet missen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Ik heb enkel geoordeeld op die set, als ik garanties krijg dat het volgende keer op zijn normale niveau zal zijn, dan wil ik dat zeker en vast niet missen. |
garanties heb je toch nooit Wouter? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
23.00 – 06.00 hours:
LeBlanc 23.00 – 01.00
Tiësto 01.00 – 04.00
Menno de Jong 04.00 – 06.00
Presale price: € 25,-
|
Interessant :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
Ik heb enkel geoordeeld op die set, als ik garanties krijg dat het volgende keer op zijn normale niveau zal zijn, dan wil ik dat zeker en vast niet missen. |
Op 10 november afzakken naar Fuse, daar zal je hem zijn eigen ding zien doen :)
Zijn set op de viering van Cherrymoon was toch één van de betere die ik ooit heb mogen meemaken, zowel qua trackselectie als techniek. Op Extreme Reunion was hij eveneens erg sterk, zoals Progrez al aanhaalde. Gun hem in ieder geval nog een tweede kans, hehe.
@ Luc: Asta ;) Wordt een bakoven. |
|
|
|
|