|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 253)
|
View this Thread in Original format
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
hahaha de max
link om mijn setje te downloaden :
[[ LINK REMOVED ]]
veel luisterplezier |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
wilelen |
Wow zeg, is het de dj yves ? |
|
|
| Real |
| Tracklist??????????????????????????????????????????? |
|
|
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by Real
Tracklist??????????????????????????????????????????? |
wss veel liedjes bij da gij ni ( of nog ni) kent , als ge wa vriendelijker bent krijgde ze :-) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Wow zeg, is het de dj yves ? |
Van Club X ?
Denk da ni ze :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
wss veel liedjes bij da gij ni ( of nog ni) kent , als ge wa vriendelijker bent krijgde ze :-) |
Hopelijk zit Bodyrox - Yeah Yeah er in. Da vind ik een ongelofelijke feestplaat. :) |
|
|
| christina |
| quote: | Proficiat Christina,
U bent één van de 50 gelukkige winnaars die op zondagavond GRATIS langs de kassa mogen tijdens de "Club Elite Night" met o.a. John "00" Fleming en M.I.K.E. (in the ground level) en DJ Jean & Dirk's Birthday Rush (in the level)
U hoeft enkel deze mail afgeprint mee te brengen naar de kassa in the ground level en deze daar af te geven en that's it :-)
Veel plezier zondag!
Met Vriendelijke Groeten,
With Kind Regards,
Steven Schellens
[email protected][/email] :: [email][email protected]
WWW.ILLUSION.BE :: WWW.DELITE.BE
CLUB ILLUSION, Mechelsesteenweg 382, 2500 Lier
CLUB DELITE, Singellaan 16, 3545 Halen |
vet:D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Devilex
Van Club X ?
Denk da ni ze :) |
:( spelbederver, ik dacht na zijn reactie wat te lachen met het feit dat hij de naam heeft overgenomen van een bekende belgische dj ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
wss veel liedjes bij da gij ni ( of nog ni) kent , als ge wa vriendelijker bent krijgde ze :-) |
Ik ben eens aan het luisteren en ik ben niet onder de indruk:
01. Paul Van Dyk - The Other Side
--> uitmixen in break
02. Jerry Ropero - The Storm
--> trainwreck
03 ...
misschien doe ik nog de moeite om het uit te luisteren. Kom trouwens niet af dat wij die platen hier niet kennen hoor :haha:
Nogal pretentieus omdat 'mega goede mix' te noemen. 60MB Bandwith verspild. |
|
|
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:( spelbederver, ik dacht na zijn reactie wat te lachen met het feit dat hij de naam heeft overgenomen van een bekende belgische dj ;) |
Mijn echte naam is wel yves e |
|
|
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben eens aan het luisteren en ik ben niet onder de indruk:
01. Paul Van Dyk - The Other Side
--> uitmixen in break
02. Jerry Ropero - The Storm
--> trainwreck
03 ...
misschien doe ik nog de moeite om het uit te luisteren. Kom trouwens niet af dat wij die platen hier niet kennen hoor :haha:
Nogal pretentieus omdat 'mega goede mix' te noemen. 60MB Bandwith verspild. |
en de rest ? |
|
|
| DJ YVES |
| allé mannen , en de rest . Wees eerlijk e |
|
|
|
|