|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 176)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Wie doet er een Illusion Memories vanavond?
Altijd de moeite. |
Aanwezig met 8 a 10 man... + Ataraxya
PM't anders uwe gsm nr eens, kzal u sturen alsk daar ben... |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Aanwezig met 8 a 10 man... + Ataraxya
PM't anders uwe gsm nr eens, kzal u sturen alsk daar ben... |
Nog vergeten te zeggen; Wij zijn er omstreeks middernacht.
Tot dan! |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Nog vergeten te zeggen; Wij zijn er omstreeks middernacht.
Tot dan! |
Ik ook ze... ;)
Edit: Devilex gaat nu toch ook nog mee... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Heb het ook maar gehoord van iemand die Jonas goed kende, hij zei dat Jonas maar een uurke zou draaien en hij daarna nog samen met Jonas doorging naar Rotterdam voor Armin Only.. |
dan weet i kal van wie ge't hebt ;) |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dan weet i kal van wie ge't hebt ;) |
Is zever, ik ga niet eens naar Armin only :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maar moeten jullie nu effectief maar 1 uurtje draaien? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Estuera
Is zever, ik ga niet eens naar Armin only :rolleyes: |
ik heb nie gezegd dat het waar is hé, ik heb alleen gezegd dat ik dan weet van wie hij het heeft ;) |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar moeten jullie nu effectief maar 1 uurtje draaien? |
Wat ik heb begrepen tot nu toe is dat we allebei een uur apart doen en dan nog een uur b2b. Maar ik was de hele week in het buitenland en moet nu nog door een hele zooi emails ploegen, wie weet vind ik daar nog wel wat nieuwere info ;)
Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat we meer dan een uur hebben ;) anders is het dikke geldverspilling van de illusion :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
Is zever, ik ga niet eens naar Armin only :rolleyes: |
That's the spirit :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Estuera
Is zever, ik ga niet eens naar Armin only :rolleyes: |
Je durft het gewoon niet zeggen. :D |
|
|
| Glexx |
| Op Dj2Dj zegt A-Tom-X dat er niet genoeg tijd was om jullie langer dan 1 uur te laten draaien, omdat Ron Van Den Beuken als 2 uur draait ... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
Je durft het gewoon niet zeggen. :D |
neen incognito :tongue2 |
|
|
|
|