|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 382)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hoera! \o/ Maar langs de andere kant... Noxx :nervous: |
Bij Sasha vond ik het qua sfeer en publiek nochtans wel meevallen.. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat is uw bron eigenlijk FUSyke? :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat is uw bron eigenlijk FUSyke? :) |
Myspace van Tofke. Is wel betrouwbaar. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En op
07/03 in den Decadance
26/07 op Tomorrowland |
:eyes: :eyes:
2 keer aanwezig ! Guy J op Tomorrowland, dat voorspelt veel goeds :D |
|
|
| FenixStyle |
Eerste naam voor I Love The 90's: 2 Unlimited (staat op de site van Anita Doth).
En het feit dat er in de zomer sprake was van reunie-plannen + dat de organisatie paar dagen geleden in een interview liet weten "dat er een wereldprimeur op de affiche zou prijken", wijst er op dat het om een echte reunie met Ray & Anita zal gaan :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
vandaag voor den eerste keer in "De Bazaar" geweest, DE place to be hier in de buurt sinds een jaar. Al bij al viel het reuze goed mee, een aantal leuke nummertjes gehoord:
- DJ Philip - Heaven
- Fiocco vs Kosmonova - Celebrate
- Absolom - Secret
- Tiësto vs. BT - Love Comes Again
en als TOPpunt: "RMB - Love Is An Ocean (Stephenson Remix)"
Daarna ben ik vertrokken. Uiteindelijk heb ik het dus 1.5u uitgehouden, ... langer dan verwacht :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Eerste naam voor I Love The 90's: 2 Unlimited (staat op de site van Anita Doth).
En het feit dat er in de zomer sprake was van reunie-plannen + dat de organisatie paar dagen geleden in een interview liet weten "dat er een wereldprimeur op de affiche zou prijken", wijst er op dat het om een echte reunie met Ray & Anita zal gaan :) |
De eerste namen zijn bekend gemaakt :
Gala
Ice MC
Pat Krimson (& friends)
Da Boy Tommy & Da Rick |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by MikeVee
ice mc :crazy: |
+1 :eyespop: |
|
|
| FUSyke |

23h30 - 00h30 Pete Howl
00h30 - 01h30 Lawrens
01h30 - 02h30 BJ Jules
02h30 - 04h30 Guy J
04h30 - 05h30 Miquell Santos
05h30 - closing Philip Michael Andersson
@ Jasper: Ga jij? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nope, Cherry Moon voor ons die avond, aangezien Guy toch naar de Noxx komt in mei :) |
|
|
|
|