|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 468)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by christina
*** WE LOVE CLASSICS Festival @ La Rocca by Space ***
Saturday, April 21, 2012
http://www.facebook.com/#!/events/282806098458377/ |
wie gaat er nu uiteindelijk allemaal?
mini-TA reünie? |
|
|
| Config |
| Als Onix my op de guestlist krijgt dan ben ik wel present :D Anders hangt het af van het aantal mensen die meezijn. Ne hele trip naar daar alleen met de car is toch een no-go. |
|
|
| Magistrate |
| Ik ga normaalgezien :) |
|
|
| Progrez |
Ik niet wegens te veel werk en een aangeboren afkeer van La Rocca, maar ik kan de tweede zaal aanbevelen.
Thierry bewijst zich regelmatig in de Kings, Luano Toto is een van de twee vrouwen die regelmatig in de Antwerpse Paradise spelen en Syd en Alecto heb ik afgelopen vrijdag om 07.00u nog zotte stoten zien uithalen. In dezelfde Paradise. Tussen ne nest negers.
Een impressie:
Denk niet dat die tweede zaal voor 14.00u 's middags dicht is. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Als Onix my op de guestlist krijgt dan ben ik wel present :D Anders hangt het af van het aantal mensen die meezijn. Ne hele trip naar daar alleen met de car is toch een no-go. |
gij zijt ne frisse!!! :whip: |
|
|
| kvm |
Komende Maandag, 30 april => Carat Reunion
Door de sluit van Illusion gaat deze door in La Rocca
Zolex, Jean, Wout, Jan, Tofke, Franky Jones, Cosmo & Philip
Mensen van dit forum die afzakken naar Lier? |
|
|
| Real |
| Wie gaat er vanavond een stapje in de wereld zetten? |
|
|
| Progrez |
| C-dance reunion in Highstreet proberen. Iets voor u, Bal? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kijkje nemen in Café D'Anvers, Hernan en Guy J :) |
|
|
| Progrez |
 |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kijkje nemen in Café D'Anvers, Hernan en Guy J :) |
Hoe was 't? :) |
|
|
|
|