|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 338)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Op gewone zaterdagen draait Illusion nochtans goed? |
|
|
| MikeVee |
| Een nogal vage advertentie in de nieuwe "release", de terugkeer van AIB? |
|
|
| Jasperovitsj |
Dit staat ook op een ander forum:
| quote: |
MySpace Ida Engberg
Sep 27 2008 8:00P Antwerp on Fire Festival (tbc) Antwerp
|
|
|
|
| Glexx |
| Ik ben rond 5u Illusion binnen gekomen en toen was er amper volk beneden.. |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by TOR
|
ik zie jullie dit weekend dus?? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Lolo
ik zie jullie dit weekend dus?? |
Wie draait wanneer? |
|
|
| Config |
ik wil best gaan, maar heb schrik dat er geen tickets meer zullen zijn, en naar Ieper rijden om tickets is best een eind.. graag had ik es geweten hoeveel tickets er al verkocht zijn , dat zou al een goeie indicatie zijn om een inschatting te kunnen maken als er zaterdag werkelijk nog tickets aan de deur zullen zijn..
@ Lolo: heb je mijn pm gelezen die ik je een tijdje geleden gestuurd heb? |
|
|
| Jasperovitsj |

22:00 - 23:15 Fred Knoxx
23:15 - 01:00 Vega vs Pacha
01:00 - 02:15 Sandji
02:15 - 03:30 SFV Soundsystem
03:30 - 05:00 ? |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by Config
ik wil best gaan, maar heb schrik dat er geen tickets meer zullen zijn, en naar Ieper rijden om tickets is best een eind.. graag had ik es geweten hoeveel tickets er al verkocht zijn , dat zou al een goeie indicatie zijn om een inschatting te kunnen maken als er zaterdag werkelijk nog tickets aan de deur zullen zijn..
@ Lolo: heb je mijn pm gelezen die ik je een tijdje geleden gestuurd heb? |
anders spreken we af he, en je komt met ons twee mee naar binnen. Melody gaat er ook zijn, voor ene keer :-) |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Lolo
anders spreken we af he, en je komt met ons twee mee naar binnen. Melody gaat er ook zijn, voor ene keer :-) |
Een BeTA-minimeetje met Lolo! :toothless
Ik zou heel graag afkomen voor zo'n vette line-up.:eyespop: En ik het heb nog eens zin in een goed feeske! :D Maar het is serieus lang rijden (2+ uur) om dan daar voor een vol tent te staan en niet meer binnen te mogen. :sadgreen: |
|
|
| Remofski |
Ziet er mooi uit, jammer dat Ieper zo ver is.
@Jasperovitsj: Ga jij naar die marginale PSW-td's? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik draai op die marginale psw-td :p |
|
|
|
|