|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 339)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
 |
|
|
| Remofski |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik draai op die marginale psw-td :p |
DJ Vega neem ik aan? Van welk uur tot welk uur? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Remofski
DJ Vega neem ik aan? Van welk uur tot welk uur? |
blind? :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Precies ja :p |
|
|
| MikeVee |
Regi speelt ook een setje op I Love The 90s
Toen heeft hij toch een pak leuke knallers gemaakt :crazy: :eyespop:
Voor de eerste en enige keer kijk ik uit naar een optreden van Regi :disbelief :toothless :wtf: :gsmile: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Regi speelt ook een setje op I Love The 90s
Toen heeft hij toch een pak leuke knallers gemaakt :crazy: :eyespop:
Voor de eerste en enige keer kijk ik uit naar een optreden van Regi :disbelief :toothless :wtf: :gsmile: |
Toen was er nog geen jump of commerciële electro, dus ik geef Regi voor een keer ook het vertrouwen. En in de jaren negentig liet hij idd zien dat hij wel de capaciteiten heeft om ook degelijke nummers te maken. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Toen was er nog geen jump of commerciële electro, dus ik geef Regi voor een keer ook het vertrouwen. En in de jaren negentig liet hij idd zien dat hij wel de capaciteiten heeft om ook degelijke nummers te maken. |
Eind jaren 90 begin 2000 begon de jump al hoor. Met da rick en consoorten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moesten ze daar The Yodel Anthem of Halloween draaien, ik ga uit m'n dak :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Moesten ze daar The Yodel Anthem of Halloween draaien, ik ga uit m'n dak :crazy: |
absoluut :D |
|
|
| Mr_Pedro |
| quote: | Originally posted by Config
ik wil best gaan, maar heb schrik dat er geen tickets meer zullen zijn, en naar Ieper rijden om tickets is best een eind.. graag had ik es geweten hoeveel tickets er al verkocht zijn , dat zou al een goeie indicatie zijn om een inschatting te kunnen maken als er zaterdag werkelijk nog tickets aan de deur zullen zijn..
|
| quote: | Originally posted by SpeedBoy
Ik zou heel graag afkomen voor zo'n vette line-up.:eyespop: En ik het heb nog eens zin in een goed feeske! :D Maar het is serieus lang rijden (2+ uur) om dan daar voor een vol tent te staan en niet meer binnen te mogen. :sadgreen: |
Heb daarnet nog gemaild met de organisator. Die garandeerde dat er zeker nog tickets beschikbaar zullen zijn. |
|
|
| MikeVee |
Dance Opera Trip
zaterdag 8 maart 2008
22:00 - 06:00
Club Shaft, Lommel
Zolex, Pat Krimson & Shaft residents
====================================
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|