|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 273)
|
View this Thread in Original format
| Neooo |
| quote: | Originally posted by Devilex
20 Years Illusion zou naar schijnt vervangen worden door 2 Years Complex. |
Haha, neenee Devilex. Dat was maar een grapke. :P Sarcasme was mss niet heel duidelijk. Maar ik zou wel niet verschieten als er een of ander jumpevent komt. |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by FredNova
nee, ik vind dit eigenlijk heel erg voor Illusion, maar ze hebben al heel wat karakter getoond en ik ben zeker dat ze terugkeren elders en er een groot feest van gaan maken |
Ze zouden de terreinen van Tennis- & Petanqueclub 't Sas moeten afhuren, en er een open air party van maken met Above & Beyond. :) |
|
|
| Devilex |
Illusion zelf is toch veel te klein voor die B-day :s
Daar dure guests boeken lijkt me trouwens financieel onhaalbaar ook aangezien dit er nooit uit te halen is (of men zou al 50 euro entree moeten vragen).
Kan Illusion dan geen samenwerking aangaan met een andere grote organisator? |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by Devilex
Illusion zelf is toch veel te klein voor die B-day :s
Daar dure guests boeken lijkt me trouwens financieel onhaalbaar ook aangezien dit er nooit uit te halen is (of men zou al 50 euro entree moeten vragen).
Kan Illusion dan geen samenwerking aangaan met een andere grote organisator? |
Jah, in Illusion moeten ze het zeker niet doen of we staan weer een uur aan te schuiven zoals op Carat Reunion. |
|
|
| Den Backer |
| Om dan uiteindelijk niet binnen te raken. :whip: :) |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Devilex
Illusion zelf is toch veel te klein voor die B-day :s
Daar dure guests boeken lijkt me trouwens financieel onhaalbaar ook aangezien dit er nooit uit te halen is (of men zou al 50 euro entree moeten vragen).
Kan Illusion dan geen samenwerking aangaan met een andere grote organisator? |
Het weekend dat het normaal doorging in het Sportpaleis gaan ze nu iets anders organiseren in de club zelf, en later op het jaar zal er iets groter gedaan worden. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Progrez
Mijnheer Digweed mag me zaterdag normaal gezien wel verwachten. |
Mja kwil ook wel, maar de rest van de klik wil naar de Gentse feesten (op Devilex na dan).
Vanavond is het Laurent Garnier (live) op 10 Days Off. Maar teveel kameraden zijn op reis of gaan werken = last.. |
|
|
| FUSyke |
Illusion at the beach
vrijdag 20/07
DJ's GROUND LEVEL (Pumpin' Retro & Memories):
22.00 - 23.00: A-Tom X
23.00 - 00.00: Kane
00.00 - 01.00: Franky Kloeck
01.00 - 02.00: Wout
02.00 - 03.00: Regi
03.00 - 04.00: Jan vervloet
04.00 - 05.00: Dj Jan
05.00 - 06.00: Bountyhunter
DJ's THE LEVEL:
22.00 - 23.30: Lins
23.30 - 01.00: Nico
01.00 - 03.00: Christophe
03.00 - 04.30: Jean
04.30 - 06.00: David
zaterdag 21/07
DJ's GROUND LEVEL (Pumpin' Retro & Memories):
22.00 - 00.00: Kane
00.00 - 01.30: DJ Jan
01.30 - 03.00: Wout
03.00 - 04.30: Franky Kloeck
04.30 - 06.00: Nico
DJ's THE LEVEL:
22.00 - 00.00: Seelen & Massimo
00.00 - 02.00: Jean
02.00 - 04.00: David
04.00 - 06.00: Christophe
Het is wel veel geld. In vvk 17€/dag en adk 20€:whip: |
|
|
| Xilver |
| Kga niks zeggen over de prijs in verhouding met de kwaliteit van de DJ's... |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kga niks zeggen over de prijs in verhouding met de kwaliteit van de DJ's... |
Heb je al spijt van je topic voor een strengere mod? :p :toothless |
|
|
| FUSyke |
Sat 25/08 > Yves Deruyter invites DJ Fire & Jan Vervloet @ Sotto's
gratis inkom voor 24u |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Mja kwil ook wel, maar de rest van de klik wil naar de Gentse feesten (op Devilex na dan).
Vanavond is het Laurent Garnier (live) op 10 Days Off. Maar teveel kameraden zijn op reis of gaan werken = last.. |
Ik wil wel naar Digweed gaan hoor :) |
|
|
|
|