|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 416)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Ziet er weer deftig uit. Khoop da'k erbij kan zijn :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ziet er weer deftig uit. Khoop da'k erbij kan zijn :D |
da zegt ge nu al drie jaar ondertussen:p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
da zegt ge nu al drie jaar ondertussen:p |
Ik was er toch in 2008 :p
(en ik deel nie graag tenten met kristof :o) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
(en ik deel nie graag tenten met kristof :o) |
ok, da's een geldig excuus:D |
|
|
| Real |
Begrijp ik volkomen Luc!
De line-up is van ondergeschikt belang, als ik de camping terug kan betreden ben ik al blij. |
|
|
| Glexx |

Illusion is na meer dan 22 jaar nog steeds één van de toonaangevende clubs in België... en nog een van de weinige overblijvers van de megadiscotheken uit de jaren '80 en '90. Maar de periode tussen 1995 - 2002 is zonder enige twijfel de periode die het meest tot de verbeelding spreekt. Urenlang aanschuiven om binnen te geraken, de top-dj's Wout, Jan, Philip, Tofke, Jean, ...
Hoog tijd om eens een avond te organiseren met deze dj's, deze muziek, de sfeer, de partypeople, ...
12 Mei is het zo ver!! De piramide wordt opgeblonken en de deuren gaan open voor de grootste dj's uit Illusion's geschiedenis
- Een unieke retro-set van niemand minder dan M.I.K.E. !!
- Wout
- Jan
- Philip
- Tofke
- Yves Deruyter
- Kane
- Jan Vervloet
- A-Tom-X
In the level: Level Classix met
- Christophe,
- Nico &
- Seelen...
én level classix-sets van Veris en Narco (nav Emilie's Birthday Bash @ The level)
Be a part of the legend!! |
|
|
| FenixStyle |
| Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat ik nog eens in Illusion geweest ben, maar dit feestje kan me mss nog wel eens tot in Lier lokken! |
|
|
| Creamfields23 |
Hoi allen, Ik ben vanavond met wat collegas in Cafe D'anvers bij Hernan. :crazy: Mocht iemand een babbeltje willen maken dan kan het. Altijd leuk om wat gezichten achter namen te zien.
Zie je een licht getinte man met een groen Bjorn Borg shirt dan ben ik het!
Hopen dat er flink wat vrouwelijk schoon aanwezig is. En niet al te veel "nep" vrouwen :nervous: :nervous: :nervous:
Have fun! |
|
|
| Creamfields23 |
| Vieze tegenvaller Café Anvers vannacht. Mega veel gozers in the house, veel mensen aan de xtc (Wat een scheve bekken :crazy: ) en ondanks af en toe een klapper van Hernan over het algemeen monotome eendradige saaie house. Geen wonder dat mensen massaal aan de xtc sloegen, haha! |
|
|
| pzK |
Haha, van iemand anders die ging hoorde ik dat het "vol hollanders" zat. :p
Had er toch willen bij zijn. :( |
|
|
| kvm |
| quote: | Originally posted by Glexx

Illusion is na meer dan 22 jaar nog steeds één van de toonaangevende clubs in België... en nog een van de weinige overblijvers van de megadiscotheken uit de jaren '80 en '90. Maar de periode tussen 1995 - 2002 is zonder enige twijfel de periode die het meest tot de verbeelding spreekt. Urenlang aanschuiven om binnen te geraken, de top-dj's Wout, Jan, Philip, Tofke, Jean, ...
Hoog tijd om eens een avond te organiseren met deze dj's, deze muziek, de sfeer, de partypeople, ...
12 Mei is het zo ver!! De piramide wordt opgeblonken en de deuren gaan open voor de grootste dj's uit Illusion's geschiedenis
- Een unieke retro-set van niemand minder dan M.I.K.E. !!
- Wout
- Jan
- Philip
- Tofke
- Yves Deruyter
- Kane
- Jan Vervloet
- A-Tom-X
In the level: Level Classix met
- Christophe,
- Nico &
- Seelen...
én level classix-sets van Veris en Narco (nav Emilie's Birthday Bash @ The level)
Be a part of the legend!! |
Zeker aanwezig !
Vanavond trouwens Carat reunie:
Cosmo
Frank Zolex
Franky Jones
Jan
Jean
Philip
Tofke
Wout
Yves Deruyter |
|
|
|
|