|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 296)
|
View this Thread in Original format
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zal zelfs meer zeggen: zonder DJ Yves zou het BeTa forum al lang niet meer bestaan! |
ik heb hier maar 5 postjes gezet :-) |
|
|
| Fomas |
Voor zover september detroit-maand is, laat oktober zich kennen als retro-maand.
Retro-Acid @ Vooruit, Gent
Saturday, October 20th 2007
Line-up :
Paul Mac (Stimulus, Sula Muse, UK)
Brixton Live (Holzplatten, Pornostar music, Ger)
Deg (Fuse)
Arkanoid (Binary Bassline, Zodiak Commune rec)
Black Francis (Drop acid, ILT)
Price : 12,50 Euro presale ; 15,00 Euro door
Times : from 23h. till 6h.
 |
|
|
| Fomas |
Dan belanden we alweer in november met het prestigieuze undergroundconcept Sub-scape in Café Capital(Antwerpen)die uitpakken met 2 fameuze avonden:
Nov 23 2007 11:00PM
MARK AUGUST [Connaisseur]
CHYMERA [Ovum, Delsin]
Will O’Brien
Dec 14 2007 11:00PM
CARL CRAIG [Planet E, Detroit]
FABRICE LIG
Will O’Brien |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ooeehh, Chymera. :) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
ok wie bent u ? :) Verklaar u nader :stongue: Want ik ken zo veel kelly's |
Volgende keer kommek nog eens nen goeiendag zeggen in den illusion zenne... :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Vrijdag 28 september 2007 zal The Groove Collection haar 1 jarig bestaan van de eigen avond in DJ Café TWSTD vieren. Is dat daarom de juiste naam voor dit topic ? 'Grootste line-up in kleinste club' had ook gekund. Het is in ieder geval ook de laatste keer zijn dat The Groove Collection een avond als deze zal verzorgen op deze gezellige locatie. Daarom wordt er groots uitgepakt door de meeste headliners van afgelopen jaar nogmaals te laten draaien en als extraatje ook de 16 Bit Lolita’s deze editie van de partij zullen zijn!

Na een jaar geleden begonnen te zijn met de eigen avond van Groove Collection op de woensdagavond, bleek al snel dat er meer uit dit concept te halen viel. Zodoende werd al snel verschoven naar de vrijdagavond, alwaar er iedere vierde vrijdag van de maand naast de resident DJ een gevestigde DJ geprogrammeerd werd. Dit concept werd verder ondersteund door ook een lid van het Groove Collection Forum de kans te geven zijn kunsten te laten tonen. Deze edities werden vervolgens opgenomen en als podcast uitgezonden via groovecollection.nl & iTunes. Wereldwijd werden deze podcasts goed ontvangen, ondersteund door berichten & emails vanuit alle windstreken.
Om dit jaar af te sluiten heeft Groove Collection ervoor gekozen de laatste editie te vullen met headliners van afgelopen jaar. Hierdoor zal TWSTD op 28 september de speakers laten brullen met de klanken van DJ’s als: Medway, Fine Taste, C-Jay, Bart van Wissen, Tekhead & Jay Anderson. Daarnaast zullen de organisatoren Jerry & Fountain uiteraard ook hun steentje bijdragen. En aangezien het de laatste editie is van Groove Collection in TWSTD, wordt dit keer ook nog eens uitgepakt met de alom gerespecteerde en massaal door Groove Collection ondersteunde 16 Bit Lolita’s !!
Naast het feit dat het 1 jarig bestaan gevierd zal worden, is het tevens de laatste keer dat The Groove Collection haar maandelijkse vierde vrijdag van de maand in TWSTD zal organiseren. Besloten is om de horizon te verbreden en The Groove Collection avonden in de toekomst breder in te zetten. Dat wil zeggen op meer verschillende locaties en wellicht zelfs in combinatie met andere organisaties. Uiteraard hier te lezen in de toekomst.
Wil je de bovenstaande DJ’s allemaal tegelijk op één avond zien & ontmoeten en andere boarders in een rustige settiing eens spreken? Kom dan 28 september naar DJ Café Twstd. Gezien de vele DJ’s die zullen optreden zal het van 21.00 uur tot 03.00 uur vol los gaan.
The Groove Collection stopt in TWSTD, maar niet zonder een uitsmijter van een laatste editie.
Verwacht daarom ook nog wat extra’s… :D
Final GrooveCollection with a Twst 28-09-2007
Locatie: Café Twstd, Weteringschans 157, Amsterdam
Line-up: 16 Bit Lolita's
Line-up: Bart van Wissen
Line-up: Fine Taste
Line-up: Medway
Line-up: C-Jay
Line-up: Jerry
Line-up: Tekhead
Line-up: Jay Anderson
Line-up: Fountain
Tijd: 21:00 - 03:00 uur
Entrance: free
Waanzinnige lineup, en gewoon compleet gratis :eyes: :crazy: |
|
|
| Config |
| krankzinnig , ik wil wel gaan eigenlijk :D |
|
|
| Gevork |
Prachtige line-up, had ook al gezien.
:eyes: |
|
|
| FUSyke |
AWAKENINGS
*Awakenings Detroit Weekend*
Locatie: Gashouder
Datum: 28-09-2007
Tijd: 22.00-07.00
line-up
22:00 - 00:15 Shinedoe
00:15 - 01:15 Quince (live)
01:15 - 02.00 Counterpart (live)
02:00 - 04:00 Jeff Mills
04:00 - 05:30 Robert Hood
05:30 - 07:00 DJ Bone
*Awakenings Detroit Weekend*
Locatie: Gashouder
Datum: 29-09-2007
Tijd: 22.00-07.00
line-up
22:00 - 00:00 Aron Friedman
00:00 - 01:45 Stacey Pullen
01:45 - 03:15 Kenny Larkin
03:15 - 04:45 Derrick May
04:45 - 05:45 Scan 7 (live)
05:45 - 07:00 Steve Rachmad
*Awakenings*
Locatie: Gashouder
Datum: 23-11-2007
Tijd: 22:00 - 07:00
22:00 - 00:00 Alexander Koning
00:00 - 01:30 Michel de Hey
01:30 - 03:00 Adam Beyer
03:00 - 04:00 Hertz (live)
04:00 - 05:30 Ben Sims
05:30 - 07:00 Murphy
Vvk: € 35,- (combi € 65,-)
*Awakenings*
Locatie: Gashouder
Datum: 24-11-2007
Tijd: 22:00 - 07:00
22:00 - 23:45 Sandrien & Carlos Valdes
23:45 - 01:45 Marco Carola
01:45 - 02:45 The Advent (live)
02:45 - 04:15 Ortin Cam
04:15 - 05:30 Dualtek (live) - Go Hiyama & Takaaki Itoh
05:30 - 07:00 Ryuji Takeuchi
Vvk: € 35,- (combi € 65,-) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| update van de party list: hier |
|
|
| Fomas |
| quote: | Originally posted by FUSyke
AWAKENINGS
*Awakenings Detroit Weekend*
Locatie: Gashouder
Datum: 28-09-2007 en 29-09-2007 |
Dit waanzinnig weekend is terecht reeds twee weken uitverkocht. |
|
|
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Volgende keer kommek nog eens nen goeiendag zeggen in den illusion zenne... :o |
ok kben curieus :-) |
|
|
|
|