return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 242)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by A-TOM-X
In Illusion kunnen geen duizenden mensen binnen, maar wel op illusion@the beach & in het Sportpaleis.
Ik ben inderdaad trots om in Illusion te spelen, wie zou dat niet zijn? Ikzelf draai liever goede platen met minder technische showkes, dan dat ik perfect technisch kan draaien met platen waar geen kat mee gediend is.

Kijk om deze discussie af te ronden en om te tonen dat er geen hard feelings zijn, nodig ik jullie allemaal uit als mijn gast in Illusion op 01/06/07. Die avond vier ik mijn 30ste verjaardag en 10 years DJ samen met oa DJ Liberty, Bountyhunter.
Iedereen mag die avond komen luisteren naar mijn technische skills en die van de andere residents + guests en dan zullen we daarna een gezond debat houden.
Stuur me je volledige naam door en ik zet jullie op de gastenlijst voor gratis inkom. Jullie mogen trouwens vrienden en vriendinnen meebrengen maar dan heb ik ieders naam nodig!


Een mooie geste in elk geval.
Config
zeer zeker een mooie geste, en moest ik geen examens hebben dan zou ik dit zeker overwogen hebben :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by A-TOM-X
Doch, ik heb op 18 years & 19 years gespeeld met guests als Tiësto, Armin, Ronald Van Gelderen, Ton TB, etc. en van al deze mensen was ik echt niet onder de indruk hoor.


Ik kan mij de commentaren ivm die evenementen niet goed meer herinneren, maar het is best mogelijk dat ze toen niet overtuigend waren. Wat ik wel weet is dat bovenvermelde DJ's hier ook hun portie kritiek zullen krijgen indien hun prestatie onvoldoende is. Ze zullen dan op dezelfde manier beoordeeld worden als de Illusion residents nu.

Het is dus zeker niet het geval dat de mensen op dit forum jou (of Illusion) viseren. Er is zelfs meermaals de appreciatie geuit dat Illusion nog de enige Belgische club is die nog moeite doet om internationale trance namen aan te trekken.


quote:
Originally posted by A-TOM-X
Iedereen heeft dus Franky liggen afzeiken terwijl het eigenlijk DJ Jan was die draaide!


dat lag dan aan de stream, in mijne winamp was te lezen dat het Franky was die aan het draaien was :)

ps: mooie geste idd ;)
Progrez
quote:
Originally posted by A-TOM-X
By the way, als ge facts wil brengen zie dan dat ze juist zijn.
Timetable gisteren was:

22-00 Kane
00-2 Jan
2-4 Markus Schulz
4-6 Franky
...

Iedereen heeft dus Franky liggen afzeiken terwijl het eigenlijk DJ Jan was die draaide!

Ik begon al zoiets te vermoeden. Franky heb ik nooit zo slecht weten draaien als hier wel wordt voorgesteld. Integendeel, zijn sets mogen er over het algemeen zeker zijn. En ik spreek uit eigen ondervinding.
reep
eep, ik was zaterdag ook daar. de resident voor markus was idd een grote schande, half-ass mixes, beetje rommelige platenkeuze(zaten wel knallers bij), slechte timings,... het leek ni eens of er zelfs moeite gedaan werd. het maakte natuurlijk het niveau-verschil toen markus kwam ineens een stuk hoger. de resident na markus begon met enkele mooie platen wel mar technisch gezien was het ook ni om te OMG'en... kort daarna zijn wij vertrokken.

trouwens iemand enig id wie die 4 mensen vooraan in het midden ware? (2 jongens en 2 meisjes). k ben ni zeker ma k denk da k hen al vaak in den haag en donderdag in den bosch heb gezien.
Margaux
quote:
Originally posted by reep
eep, ik was zaterdag ook daar. de resident voor markus was idd een grote schande, half-ass mixes, beetje rommelige platenkeuze(zaten wel knallers bij), slechte timings,... het leek ni eens of er zelfs moeite gedaan werd. het maakte natuurlijk het niveau-verschil toen markus kwam ineens een stuk hoger. de resident na markus begon met enkele mooie platen wel mar technisch gezien was het ook ni om te OMG'en... kort daarna zijn wij vertrokken.

trouwens iemand enig id wie die 4 mensen vooraan in het midden ware? (2 jongens en 2 meisjes). k ben ni zeker ma k denk da k hen al vaak in den haag en donderdag in den bosch heb gezien.


dat ben ik denk ik en Solar + dan nog 2 trancefreaks :-) wij waren ook in den bosch ja en ook al paar keer in den haag geweest
obssession
quote:
Originally posted by A-TOM-X
Dat is ook zeer juist wat je hier schrijft Devilex.
Maar waarom is retro hier zo populair? De oplossing imo is gewoon dat de trance van die periode veel kwalitatiever was dan wat er vandaag en de laatste jaren op de markt is verschenen. Bijna elke plaat is zo over geproduced dat ze kunstmatig klinkt. Vroeger was er sfeer op die platen, als je vandaag de dag naar een feest gaat staan ze bijna allemaal te gapen naar de DJ's als naar de olifanten in de Zoo.


lol minder kwaliteit? tis mss geevolueerd naar een andere sound , maar minder kwaliteit? komaan zeg :D
obssession
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dus pas na 4u zuigen de dj's niet, maar dat is dan wel oké? :p


gaat het erover da het ok is? :rolleyes: ik zeg alleen da de dj's die wel degelijk goe zijn na 4u spelen en vermits gij beweert da er geen goeie zijn ge dus automatisch nog ni zolang daar geweest zult zijn of anders uw kennis is moet bijschaven.
obssession
quote:
Originally posted by Xilver
Zijde daar weer met uw stringskes? Denk dat gij hier degene zijt die geen zak afweet van waar trance tegenwoordig voor staat.


sure :toothless ik bezoek vrijwel elke tranceparty in binnen as buitenland ik luister alle genres binne dansmuziek en zelfs darbuiten, en neen ik weet ni waar trance nu om draait:rolleyes: enkel hautaine zeveraars als gij die hun leven bestaat uit zagen op alles en nog wa op een forum, kennen wa van trance. Over smaak valt te discussieren wete en ik zeg enkel da veel van de mensen hier trance enkel zien als stringsmuziek en van zodra het wa harder gaat of wa dieper dan ist al nimmer goed voor de heren 'trancekenners'. das al wak met die post wou zeggen, ma telkes ge hier iets zegt moet er wel iemand commentaar op geven of weet ik wa en kwordt eerlijk gezegd ni goed van al da gezeik. En Xilver ge zult wss wel meer titeltjes van tranceplaten kennen enzo mada wil ni zeggen da uw kennis daarom beter is laat staan uw muziekgevoel. Dus hou uw onozele posts voor uzelf of spreek er mij is over aan op een trancefeestje...
obssession
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Man, dit is echt beschamend. Een plaar "inmixen" voor 15 seconden, beats totaal naast elkaar, een pijnlijke harmonische clash en dan uit pure miserie de eerste plaat maar stopzetten met een lame brake-effectje :nervous: De overgang daarna, weeral harmonische clash en beats die minstens een halve procent naast elkaar gepitched zijn. Sterk Francky, klasse! Van een man met uw baggage en ervaring mag men natuurlijk zulke technische hoogstandjes verwachten!


Hoe kunt ge in 's hemelsnaam die Illusion residents dan nog blijven verdedigen? Die zijn een belediging voor iedereen die dj'en serieus neemt, brengen de standaard van het publiek naar ongekende diepten, en bovendien worden die kerels daar dan nog vet voor betaald hoor. :whip:

Ik kan hier op het forum alleen al zeker 10 (ja, TIEN) dj's vinden die pakken beter zouden draaien dan deze Francky Kloeck nu, hoe triestig is dat niet? In Illusion zou de elite moeten staan die de beste muziek op de best mogelijke manier aan elkaar mixt. Maar nee. Dit is maar wat aanmodderen, random op alle gebieden. Moest ik in hun plaats zo draaien, ik zou beschaamd zijn en niet weten waar ik moest kruipen achter mijn booth. Toch slagen die mannen er royaal in om zichzelf te profileren als de beste dj's van België. What a joke :rolleyes:

Echt man, hoe zo'n mensen 's nachts kunnen slapen, ik snap het niet. Genoeg (onverdiend) geld en blinde adoratie van fanboykes met een teveel al relativeringsvermogen en tekort aan artistieke standaard zullen er wel iets mee te maken hebben zeker?


ik sprak over nico en jean als deftige rsidents, vn de rest spreek ik niet. En als ge nu pas weet hoeda mensen als franky kloek en dj jan draaien...kweeni ze als ge dan commentaar hier:rolleyes: als gij nico of jean al is effectief hebt horen draaien, ipv die direct me de andere residents over de kan m te scheren, dan zou ge vaststellen da die wel degelijk iets kunnen.

obssession
quote:
Originally posted by Solar1
In plaats van zoveel kritiek te uiten, zouden jullie beter gisteren aanwezig geweest zijn in Illusion. Betas? Niet veel van gezien... Had toch beetje meer appreciatie en steun verwacht voor een grootheid als Markus!
Wij arriveerden rond half 1, toen was Jan bezig. Ik zeg niks over zijn mixkwaliteiten, maar zijn platenkeuze vond ik méér dan ok!

Ne grote merci aan Illusion!! Ik heb er wééral een memorabele avond beleefd!


dank u wel solar!! zoals velen hier zagen da er geen trance is in belgie of alles slecht is , zo weinig zie ik er op trancefeestjes. Ik moet zeggen markus was idd groots veel onbekende platen ( voor mij) maar wat een zalige muziek. maja sommigen zeiken liever op een forum dan te party'en:stongue:
obssession
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Live...



Stream...


niet iedereen is zo perfectr als gij he! sommige mensen kunne zich weldegelijk ZELF amuseren zonder zich te laten afhangen van 'perfecte mixes'. ik vindt zelf da gij durft spreken over wanna be dj's lol wa hebt gij zelf al bewezen om zulks een commentaar te geven? Al die namen die op club elite night staan hebben denk ik wel iets meer bewezen als u...IK ken u ni en echt da wil ik zo houden ik lees nix als zever en commentaar en gezaag van u op alles en nog wat...En btw of ge van markus nu wakker wordt zaagt dan ook ni da er gen trancefeestjes zijn he, 10 euro inkom voor een van de grootste trancenamen en ipv de trancescene te steunen( ghetgeen ze kan gebruiken ) zit gij liever achter uwe livestream om vervolgens alles op een forum af te breken. Kzou zeggen have fun en we zullen nooit overeen komen vrees ik :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Privacy Statement