|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 280)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
En het was weer een zalig feestje.. :crazy: Reeds 'smorgensvroeg vertrokken aangezien er door het zomerweer veel files verwacht werden. Na wat tussenstops en de files, rond 13u gearriveerd. Mooi op tijd dus om strand te verkennen en op tijd te gaan aanschuiven aan de kassa om zeker nog een ticket te hebben. (weet niet of het nu eigenlijk nog uitverkocht is geraakt)
Openingsset was van Mischa Daniëls. Redelijk commercieel electro/house-setje. Al bij al nog wel leuk om even te chillen in de zetels daar. Daarna was het tijd voor Blake Jarell, na vorige week keek ik toch wel uit naar z'n set. :) Z'n set van vorige was iets meer trancy, vond hem in vergelijking met vorige week dus ietswat tegenvallen. (kan ook wel zijn omdat ik tevergeefs zat te wachten op Road Kill :p) Hij heeft uiteindelijk ook slechts een dik uurtje gedraaid itt het vooropgestelde 1,5u. Na Blake was het de beurt aan Matthew Dekay. Hij draaide een zeer aangenaam trance/progressive setje. Het begon toen ook al ferm druk te worden waardoor hij de sfeer er ook al goed in kreeg.
Om half negen was het dan de beurt aan Armin. Zoals te verwachten viel, was z'n set gelijkaardig aan dei van vorige week. Over het algemeen was de set wel iets minder hard, en had hij er wat zonnige plaatjes tussengestoken. De locatie was daar dan ook uitermate geschikt voor, aan het strand Southern Sun horen terwijl op de achtergrond de zon achter de horizon verdwijnt is echt wel ZALIG :crazy: :eyes: Sfeer tijdens z'n set was iets minder uitbundig als vorige week, maar bon het publiek van vorige week had ik dan ook al lang niet meer meegemaakt :)
Na Armin nog wat blijven chillen, maar niet meer in de club zelf binnen geweest voor de afsluitende set van Dekay.
Enige minpuntje aan de avond waren de extreem dure drankprijzen: 3 euro voor cola, 4 euro voor water(50cl), 5 euro voor Corona...:nervous: Voor de rest viel er niks op te merken aan de organisatie, Armada @ The Beach is voor herhaling vatbaar :)
Een 50tal foto's:
http://home.euphonynet.be/fenixstyle/Armada_Beach.htm |
Was idd echt een superparty. Wij kwamen aan toen Blake aan het draaien was. Ff nog op het strand gaan hangen en wat gegeten. De set van Armin was super net zoals de sfeer... Twas echt de moeite waard!
Onze fotos staan binnen enkele dagen online op move-x.be |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
en wa kost zo'n 'fuif', want me die namen begint da al meer op een event te lijken... ni dat almaal helden zijn, maar moeten toch wa geld kosten. |
prijzen zijn als volgt:
vvk dagkaart = €10
vvk weekendkaart = €13
kassa dagkaart = €15
kassa weekendkaart = €20
vrijdag ben ik niet geweest en zaterdag kon ik dus gratis binnen :p. Is zeker voor het hele jeugdige volk niet goedkoop, maar toch trekt die fuif zowel vrijdag als zaterdag tegen de 10.000 man, zaterdag iets meer normaal :) |
|
|
| MikeVee |
Zaterdag ga ik naar de rainbow rave in Duitsland.
Eens een ander soort retro, wie lang genoeg meedraait weet wat een helden de optredende artiesten zijn :D :tongue2 :
Rainbow Rave
11 augustus 2007
Megaclub Zak, uelsen (Germany)
live on stage:
- Charly Lownoise & Mental Theo (wonderfull days, live at london, dj , together in wonderland, stars, ...)
- Interactive (dildo, forever young, who is elvis, ...)
- Critical Mass (dancing together, believe in the future, ...)
- 4Tune Fairytales (ding a dong, take me to wonderland, ...)
dj's:
- Dune (hardcore vibes, million miles from home, can't stop raving, ...)
- U96 aka Alex Christensen (das boot, club bizar, ...)
- Mark'oh (tears don't lie, love song, ...)
http://www.rainbow-rave.com
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=w_L3fuN8w44
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zaterdag ga ik naar de rainbow rave in Duitsland.
Eens een ander soort retro, wie lang genoeg meedraait weet wat een helden de optredende artiesten zijn :D :tongue2 :
Rainbow Rave
11 augustus 2007
Megaclub Zak, uelsen (Germany)
live on stage:
- Charly Lownoise & Mental Theo (wonderfull days, live at london, dj , together in wonderland, stars, ...)
- Interactive (dildo, forever young, who is elvis, ...)
- Critical Mass (dancing together, believe in the future, ...)
- 4Tune Fairytales (ding a dong, take me to wonderland, ...)
dj's:
- Dune (hardcore vibes, million miles from home, can't stop raving, ...)
- U96 aka Alex Christensen (das boot, club bizar, ...)
- Mark'oh (tears don't lie, love song, ...)
http://www.rainbow-rave.com
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=w_L3fuN8w44
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
nice :D
Bass D & King Matthew ontbreken! :toothless |
|
|
| vanoete |
 |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by vanoete
|
Wat een geile line-up, zo'n magistrale namen, dat gaat mijn (schuingezet) petje te boven! |
|
|
| Xilver |
Meneer Vanoete is hier precies nog ni lang.
JUMP IS VOOR JANETTEN |
|
|
| vanoete |
bedankt voor deze intellectuele bijdrage.
+1 rep |
|
|
| Antony |
| +2 bedankt :p jump IS voor janetten |
|
|
| vanoete |
| ooit al van ironie gehoord :nervous: |
|
|
| Antony |
| gij? khoop da dien flyer dan me ontzettend veel ironie gepost is. |
|
|
|
|