|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 237)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by obssession
gij weet ni waarover ge praat, het jumpervolkske da er vrijdags is ni het echte illusionpubliek. En de resident dj's zuigen? dj's als jean en nico mogen naast de groten staan ook al brengen ze idd geen pure trance. Maar zeggen dat deze dj's zuigen bewijst da je nog nooit later dan 4u in Illusion gebleven bent en weinig vabn muziek kent ofwel enkel maar openstaat voor stringskes :rolleyes: |
Zijde daar weer met uw stringskes? Denk dat gij hier degene zijt die geen zak afweet van waar trance tegenwoordig voor staat. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by obssession
Maar zeggen dat deze dj's zuigen bewijst da je nog nooit later dan 4u in Illusion gebleven bent en weinig vabn muziek kent ofwel enkel maar openstaat voor stringskes :rolleyes: |
Dus pas na 4u zuigen de dj's niet, maar dat is dan wel oké? :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dus pas na 4u zuigen de dj's niet, maar dat is dan wel oké? :p |
vanaf nu de illusion om 19 u open, dan is alles opgelost
:D |
|
|
| Devilex |
| Tja de "sluiting" é. Maar kvind niet dat dit een excuus mag zijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
De resident DJ's zuigen gelijk de pest |
ge krijgt gelijk van de neutrale luisteraar :)
In het TL forum hebben ze ne thread aangemaakt voor Markus zn set dadelijk in Illusion. Ze zijn nu aan't luisteren via de Illusion stream en ze zijn daar blijkbaar totaal nie te spreken over de resident dj die nu draait :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oeh, eens een kijkje gaan nemen in die thread :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Man, dit is echt beschamend. Een plaar "inmixen" voor 15 seconden, beats totaal naast elkaar, een pijnlijke harmonische clash en dan uit pure miserie de eerste plaat maar stopzetten met een lame brake-effectje :nervous: De overgang daarna, weeral harmonische clash en beats die minstens een halve procent naast elkaar gepitched zijn. Sterk Francky, klasse! Van een man met uw baggage en ervaring mag men natuurlijk zulke technische hoogstandjes verwachten! 
Hoe kunt ge in 's hemelsnaam die Illusion residents dan nog blijven verdedigen? Die zijn een belediging voor iedereen die dj'en serieus neemt, brengen de standaard van het publiek naar ongekende diepten, en bovendien worden die kerels daar dan nog vet voor betaald hoor. :whip:
Ik kan hier op het forum alleen al zeker 10 (ja, TIEN) dj's vinden die pakken beter zouden draaien dan deze Francky Kloeck nu, hoe triestig is dat niet? In Illusion zou de elite moeten staan die de beste muziek op de best mogelijke manier aan elkaar mixt. Maar nee. Dit is maar wat aanmodderen, random op alle gebieden. Moest ik in hun plaats zo draaien, ik zou beschaamd zijn en niet weten waar ik moest kruipen achter mijn booth. Toch slagen die mannen er royaal in om zichzelf te profileren als de beste dj's van België. What a joke :rolleyes:
Echt man, hoe zo'n mensen 's nachts kunnen slapen, ik snap het niet. Genoeg (onverdiend) geld en blinde adoratie van fanboykes met een teveel al relativeringsvermogen en tekort aan artistieke standaard zullen er wel iets mee te maken hebben zeker? |
|
|
| Solar1 |
In plaats van zoveel kritiek te uiten, zouden jullie beter gisteren aanwezig geweest zijn in Illusion. Betas? Niet veel van gezien... Had toch beetje meer appreciatie en steun verwacht voor een grootheid als Markus!
Wij arriveerden rond half 1, toen was Jan bezig. Ik zeg niks over zijn mixkwaliteiten, maar zijn platenkeuze vond ik méér dan ok!
Ne grote merci aan Illusion!! Ik heb er wééral een memorabele avond beleefd! |
|
|
| Jasperovitsj |
Pak dat ik Markus al meer heb gezien dan de gemiddelde Beta hoor ;)
Maar dan vooral back in the days toen hij nog progresive draaide. Ieder zijn meug, maar voor Markus nu kan je mij niet meer warm krijgen, zeker niet als hij voorafgegaan wordt door de dj's die ik gisteren via de livestream gehoord heb :o
Volgende zondag, dan zal je nogal wat Beta's zien in Illusion. En net toevallig draaien er dan geen residents :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Solar1
Ik zeg niks over zijn mixkwaliteiten, maar zijn platenkeuze vond ik méér dan ok!
|
Zie, het is écht niet zo moeilijk om én goeie platen te draaien én ze deftig aan te mixen hoor. En zeker in een leading club als Illusion met dj's met zo'n bijna legendarische reputatie is het toch logisch dat je beiden verwacht? :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volgende zondag, dan zal je nogal wat Beta's zien in Illusion. En net toevallig draaien er dan geen residents :D |
Wie draait er dan wel? :p |
|
|
|
|