|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 430)
|
View this Thread in Original format
| De Geert |
had graag afgekomen maar kan niet wegens werkverplichtingen :(
binnen 2 weken hoop ik er wel bij te zijn! |
|
|
| Pumaz |
| Kerri Chandler in de Silo vanavond :D |
|
|
| christina |
| yes yes, the ledroom was weer de moeite!:) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| wat is er zoal gedraaid geweest ? :) |
|
|
| christina |
| meh, kom volgende keer ook af, want da's wa veel om op te sommen. maar véél mike ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
meh, kom volgende keer ook af, want da's wa veel om op te sommen. maar véél mike ;) |
het zit er niet direct aan te komen dat ik eens ga kunnen gaan; vrijdag is niet echt de dag dat ik nog topfit ben ;). Een gans nachtje zwaar op stap gaan op vrijdag zit er daarom niet echt in :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
het zit er niet direct aan te komen dat ik eens ga kunnen gaan; vrijdag is niet echt de dag dat ik nog topfit ben ;). Een gans nachtje zwaar op stap gaan op vrijdag zit er daarom niet echt in :D |
Ik zag op de website dat er op zonddag 31/10 een 'special event' gepland staat. Als de namen ietswat meevallen, ga ik dan wellicht eens een kijkje nemen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik zag op de website dat er op zonddag 31/10 een 'special event' gepland staat. Als de namen ietswat meevallen, ga ik dan wellicht eens een kijkje nemen. |
die dag zal ook moeilijk haalbaar zijn; t is Brugge tegen de maffia op 31/10 :) |
|
|
| De Geert |
| ook wel vreemd: voor Transmission @ LED Room van vrijdag 22 oktober staat op de Facebook-pagina Markus Schulz ('official') tussen de aanwezigen... hoewel hij niet op de affiche staat. Volgens zijn Tour diary staat hij echter dezelfde avond in Ministry of Sound in London, zal dus wel ijdele hoop zijn. :confused: |
|
|
| TOR |
| Op 31/10 is er alvast Retro Halloween in de Pulse Factory met George's, CP en Fred Baker. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik zag op de website dat er op zonddag 31/10 een 'special event' gepland staat. Als de namen ietswat meevallen, ga ik dan wellicht eens een kijkje nemen. |
Get ready for our first 100% RETRO Classics event !
We'll bring you the finest retro house, groove, trance & club classics with the very best Belgian retro dj's around !
DJ WOUT
...
...
...
Christophe (groove classics)
Kristof van den Berghe (trance classics)
Doors 22.00 - 07.00
Entrance : 10€
More details soon ! |
|
|
| Xilver |
| Oh snap, en kwou der al henne gaan voor mijne verjaardag. Toch maar niet dan. |
|
|
|
|