|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 154)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by pooley
Sash weet het nog niet dus prolly niet. de klet ! :) |
Binnen een paar weken mijn schade inhalen, is al van Tomorrowland geleden da'k nog ben weggeweest
Broer vertelt met dat het een waanzinnig feestje was...damn damn, zit me zo een gelijkaardige sfeer in te beelden als 20 Years YDR... *jealous*
Anyways, om nog toe te voegen aan de agenda:
24/12/2006 M.I.K.E. (dj) Club Elite Night!!! More info soon... (Belgium) (www.mike.be) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Meer dan waarschijnlijk in Illusion zeker? :) |
|
|
| TOR |
Mss mag Haak nog es langskomen
Anyway, Extreme Reunion.. Was me dat een vet feest, zeg :eyes:
The Ambush - Everlast
Schiller - Das Glockenspiel (Humate Remix)
Sasha - Xpander
Extreme Trax - Final Fantasy
RMB - Love Is An Ocean (Stephenson Remix)
LSG - Hidden Sun Of Venus
Brainchild - Symmetry C (Lange Breakbeat Mix)
..en nog zoveel meer pareltjes. Phi Phi en Franky Jones waren echt top, met de occasionele acid-bom ook. Ik hoop echt dat die sets online komen :crazy: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik hoop echt dat die sets online komen :crazy: |
De livesets kunde kopen bij Franky Jones, ik laat hier wel iets weten als ze verkrijgbaar zijn. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Just thuis zé... Zwaar fistjeuh ER!! Twas af!!
Toch een pak beta's tegengekomen nog!
Nu douche nemen & gaan maffen zé pfffff, kzen kapot... ;-) |
Nooit gedacht dat ik gedurende één volledige avond geen enkele slechte plaat zou horen. De inkom was 15 euro, maar na tien minuten wist ik al dat deze nacht zijn geld waard zou zijn. Integendeel, ik had nog veel meer willen geven.
De sfeer, de locatie, het publiek en de muziek klopten allemaal.
Marko eindigde rond 8u20 met Hymn van Moby, en vlak daarvoor Union Jack. De zaal zat vol; Extreme was nog springlevend.
paar plaatjes vd avond:
Agartha - City Of Shamballa
Sasha - Xpander
Der Dritte Raum - Hale Bopp
Schiller - Das Glockenspiel
Jones & Stephenson - The First Rebirth
RMB - Love is an Ocean (Stephenson remix)
Chris Raven - I Know You Love Me Too
Lazonby - Sacred Cycles
Energy52 - Café del mar
Sasha - Bellfunk
Union Jack - Two Full Moons & a Trout
Binary Finary - 1998 (Kay Cee mix)
LSG - Hidden Side Of Venus
The Ambush - Everlast
Phi Phi & Greg D - Jesus Trip
Extreme Trax - Final Fantasy
Cascade - Transcend
...en nog nen hoop waarvan ik de titel na zoveel jaren vergeten ben.
Legendarisch! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Godverdomme, ik had zo hard moeten gaan :sadgreen: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
De sfeer, de locatie, het publiek en de muziek klopten allemaal.
|
Ik denk dat ik in mijn clubleven nog nooit zo'n hard geschreeuw gehoord heb, toen Love Is An Ocean speelde. Echt indrukwekkend. :crazy:
Wat jammer dat de muziek in de tweede zaal zo stil stond.. Ik ben er dan ook maar 10 min. geweest :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Godverdomme, ik had zo hard moeten gaan :sadgreen: |
Om bij te huilen als ge de comments leest :( |
|
|
| Den Backer |
| Nja, ik moet toch al vééérrrr terug denken wanneer ik nog zo'n retro party heb meegemaakt hé!! :crazy: |
|
|
| Devilex |
Amai wat een nacht, zelden gezien dat volk zo zwaar te keer ging op een party.
De spirit van Extreme leeft! |
|
|
| Push2005 |
The Ambush - Everlast... Dat moet een van de mooiste tranceplaten ooit zijn; merde kheb iets gemist aan die tracks te zien :eek:
Hopelijk komt er nog een editie, dan ben ik zeker van de partij |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Push2005
The Ambush - Everlast... Dat moet een van de mooiste tranceplaten ooit zijn |
Héhé. TOR en ik hadden het nog over u toen die plaat werd gespeeld.
Da moet zeer doen he. Volgende keer komen! Zonder fout. |
|
|
|
|