|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
5/11/05
Trance Energy
Ethias hallen Hasselt
;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
5/11/05
Trance Energy
Ethias hallen Hasselt
;) |
Ik had het een harder event verwacht maar dit is toch wel veel beter ze:D :crazy: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
5/11/05
Trance Energy
Ethias hallen Hasselt
;) |
Nice :) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by djcresto
5/11/05
Trance Energy
Ethias hallen Hasselt
;) |
jaaaaaaaaaaaa :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
| trance energy BE---->jiiiiiiiha, where is my horse... feesjeuuuu! |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by djcresto
5/11/05
Trance Energy
Ethias hallen Hasselt
;) |
ooooooooh, zalig :crazy: :crazy: |
|
|
| djibberonacid |
| quote: | Originally posted by djcresto
5/11/05
Trance Energy
Ethias hallen Hasselt
;) |
zot worde!!!!!!
eindelijk het beste ID&T feest in België!!:stongue: |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by djibberonacid
zot worde!!!!!!
eindelijk het beste ID&T feest in België!!:stongue: |
owla, nog iemand uit Turnhout?? bent ge hier nieuw? |
|
|
| djibberonacid |
| quote: | Originally posted by Bomar
owla, nog iemand uit Turnhout?? bent ge hier nieuw? |
jep ben nog maar een week ofzo geregistreerd, maar ik volg het forum al een hele tijd ;) |
|
|
| djibberonacid |
| ik heb net gehoord dat het een leugen is dat TE op 5/11 zou plaatsvinde, het volgende ID&T event vindt volgens een goede bron plaats op 4 feb. 2006 en dat zou TE of Innercity zijn;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djibberonacid
ik heb net gehoord dat het een leugen is dat TE op 5/11 zou plaatsvinde, het volgende ID&T event vindt volgens een goede bron plaats op 4 feb. 2006 en dat zou TE of Innercity zijn;) |
Dit zou dan ongeveer rond dezelfde datum vallen als de TE in Holland. Zou niet slim zijn van hen. Afwachten wat de juiste datum en event het nu zal worden. |
|
|
| emma |
24 september is er weer STUDIO54 in't sportpaleis.
denk dat ik deze keer eens 'n kijkje ga nemen ... |
|
|
|
|