|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
19y illusion zal ik miss nie kunnen doen door herex :p |
bij ons zijn de herexamens in augustus:D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
bij ons zijn de herexamens in augustus:D |
Bij ons ook; ma kheb geen idee tot wanneer ze kunnen duren of vallen... we zien wel. En daarbij; de lineup is nie zo goe als vorig jaar :tongue2 (nah; tis geen waar, zis beter nu ))
En voor illiusonbeach zie ik al iets staan de donderdag en de zaterdag; maar da zijn precies geen grote namen buiten RvG :conf: beetje vreemd lijkt me...
Miss gaan ze de vrijdag proberen spectaculair te vullen; althans da hoop ik toch :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is er al iets gekend voor Illusion@the beach ?
|
 |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by domineesje
hihi weet ik al een maand, maar 't was nog twijfelachtig en nu niet meer :D |
Ik kan u die van Zillion ook zeggen hoor :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik kan u die van Zillion ook zeggen hoor :toothless |
ik ook ze, alleen geloof het niet :o |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FUSyke
EXTREMA OUTDOOR 15/07/2006 LINE UP
*Mixed - Mixed Styles*
Sasha
Timo Maas
Hyper feat Leeroy Thornhill
Kraak & Smaak Live
16 Bit Lolita's
*The Garden - Tech House*
Sander Kleinenberg
Josh Wink
Funk D'Void
Remy
Rene Amesz
*Republic Of MTV - Italo/Disco/Electro/Detroit Techno/Minimal*
Petter
*Future Funk - Future Funk/Uplifting House*
Steve Angello
Nick-K
Bart Van Wissen
*The Lake Side - Progressive*
Steve Lawler
Dave Seaman
Desyn Masiello
Hybrid
Kosmas Epsilon
|
Wat een namen :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| emma |
moet je voor tomorrowland kaarten op voorhand kopen ?
was het vorig jaar uitverkocht?
& zou de camping net zo gezellig zijn als op dancevalley? :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by emma
moet je voor tomorrowland kaarten op voorhand kopen ?
was het vorig jaar uitverkocht?
& zou de camping net zo gezellig zijn als op dancevalley? :D |
vroeg ik me ook af 
neen vorig jaar niet uitverkocht of niet allemaal komen opdagen door het belgisch kl*teweerke |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik ook ze, alleen geloof het niet :o |
check pm dan maar eens ;)
edit: we krijgen dit jaar een overdosis van enkele namen in België ;) (hint hint) (zodanig dat volgend jaar niemand nog tevreden gaat zijn) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Idd! Ik begin al aardig te twijfelen of ik naar dit of Tomorrowland zou gaan. Grote namen bij Extrema + niet te duur + dichtbij = :crazy: |
hoeveel kost het? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FredNova
check pm dan maar eens ;)
edit: we krijgen dit jaar een overdosis van enkele namen in België ;) (hint hint) (zodanig dat volgend jaar niemand nog tevreden gaat zijn) |
hehe terug geantwoord
duidelijk andere party ;)
overvloed :D ne PvD komt niet ze ;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Phortastic
hoeveel kost het? |
49€ excl fee
99€ voor hotelarrangement (overnachting, citytax, brunch, ticket Extrema, gebruik sauna en zwembad, late uitchechtijd) |
|
|
|
|