|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 264)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TV06
Everybody rise, our genious has spoken |
"genius" |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Obsession schrijft ge ook niet zonder 's'. Zijn nick is Obssession met 2 s'en. Gij moet echt wel lang op scholeken gezeten hebben ze jonge, om dat niet te zien en dan toch komen achterlijk doen.
Dan spel ik die jongen z'n nick goed, komen ze nog liggen kakken. Kak dan op hem omdat hij geen Engels kan he. Retard. |
Gij hebt al genoeg op de mensen gekakt dus we moete wa schade inhalen he |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TV06
Gij hebt al genoeg op de mensen gekakt dus we moete wa schade inhalen he |
Als ge kakt, doe het dan tenminste goed. Een tip: ga geen schrijffouten verbeteren als je zelf het grammaticaal vermogen hebt van een vijfjarige. |
|
|
| FredNova |
| wad iz dad hiir allemall, pies en luif mannuh! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FredNova
wad iz dad hiir allemall, pies en luif mannuh! |
De mannen van ID&T gaan 't hier weer is gaan oplossen seh :p |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Vrij laag van meneer A-Tom-X ja |
Ja das waar, was vergeten van hoe een hoog niveau uw opmerkingen wel ni zijn geweest al... |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Als ge kakt, doe het dan tenminste goed. Een tip: ga geen schrijffouten verbeteren als je zelf het grammaticaal vermogen hebt van een vijfjarige. |
Toc mooi als 5 jarige in laatste jaar TEW geraken he jonge :-) |
|
|
| FredNova |
| kom kom, tis allemaal de schuld van ID&T |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Weet ge makker, gij zijt hier het belachelijk ventje. Totaal geen kritiek kunnen verdragen op enkele residents, terwijl die kritiek helemaal gegrond is. Ervan uitgaan dat we allemaal internet-nerdjes zijn die heelder dagen achter hun PC setjes liggen te beluisteren online. Ik ga al sinds m'n 16 vrij frequent uit, en ik heb in die 11 jaar genoeg bagage en recht om spreken gekregen. En het is niet omdat ik de laatste 2 jaar minder zin heb in feestjes, dat ik niet weet waarover ik spreek. Dat weet ik wel degelijk. Ik heb de DJ's waarop kritiek wordt gegeven, al genoeg aan het werk gezien om te weten dat dit geen "off-night" was, maar gewoon het feit zoals het is: niet of inadequaat kunnen mixen, of gewoon debiele overgangen maken met bvb domme retro-vocals in een break van een trance-plaat te spelen.
En als je het niet kan winnen, ga je maar gaan stoken op een forum waar wel gelijkgestemde zielen zitten, en een beetje persoonlijk zitten worden. Leer godverdomme wat terechte kritiek verdragen, en je niet te gedragen zoals een blinde fanboy. |
Echt van kerels gelijk gij krijgkik nu ist schijt seh, groten bek opt forum ma is benieuwd of da in llusion zelf ook zo zou zijn.... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TV06
Toc mooi als 5 jarige in laatste jaar TEW geraken he jonge :-) |
Stoer zeg. Als we zo gaan beginnen: Ikzelf ben al 4 jaar afgestudeerd als graduaat Multimedia -en Communicatietechnologie, en ik heb momenteel een vetbetaalde job als internet application developer. Alsook ben ik zeer gedreven in het multitasken, aangezien ik momenteel aan het werk ben, en bovendien ook nog eens ambras aan't maken op twee verschillende internetfora. |
|
|
| Push2005 |
| Godver; het wordt tijd dat dit forum hier eens zwaar gesaneerd wordt. Hebben wij eigenlijk nog een moderator ? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TV06
Echt van kerels gelijk gij krijgkik nu ist schijt seh, groten bek opt forum ma is benieuwd of da in llusion zelf ook zo zou zijn.... |
Kijk kijk. Een mens komt af met een gefundeerd antwoord, en we gaan al direct beginnen dreigen. Dat betaamt toch geen TEW-student? |
|
|
|
|