|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 157)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
He will be taken care of. |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Inderdaad, we sturen Regi op u af. ;) |
|
|
| Eagle` |
| Ha ziede wel, als er een plaats is die owned is het Silo wel :toocool: een van de laatste echte clubs, moet gekoesterd worden |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ha ziede wel, als er een plaats is die owned is het Silo wel :toocool: een van de laatste echte clubs, moet gekoesterd worden |
De club heeft veel weg van Pulse Factory, maar moet voorlopig op alle vlakken onderdoen, me dunkt :) |
|
|
| Devilex |
| Silo is ni echt een club é, vond het er wel vet. |
|
|
| FUSyke |
 |
|
|
| Xilver |
| Stop is met die reclame voor den 31e oktober. Beta party of niks! |
|
|
| Jasperovitsj |
| En der wordt hier mee reclame voor house dan voor trance gemaakt :nervous: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En der wordt hier mee reclame voor house dan voor trance gemaakt :nervous: |
Jamaar Jasper, house is wel 'in' en 'cool' en 'fak' enzo |
|
|
| pooley |
Parties = algemeen, altijd al zo geweest.
Swel enorm spijtig dat er niet meer trance feestjes zijn natuurlijk :-) |
|
|
| Jasperovitsj |
01/12/2006: Rotationz Expedition 1 @ Rector, Gent
De locatie is ondertussen al bekend, de dj's nog niet. Maar ik reken erop dat dit een hemels feestje gaat zijn! :crazy: |
|
|
|
|