| christina |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ook jammer van de dresscode - ... the Hawaiian happiness! Palms, coconuts and flowers will welcome you ... - want voor het overige was het een meer dan verdienstelijke poging. |
goed, dan kunnen we u al niet tegenkomen
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
t was toen Airwave op de classics stage ... geweldige set, beste van de dag toen !!!! :eyespop: |
da kan ni, die classic stage is er pas vanaf dit jaar, de voorbije 2 edities was het gewoon een 2de stage :)
ik was er vorig jaar bij. 't is echt een geweldige locatie, supergezellig! en met deze line up wil ik er zeker terug bijzijn! |
|
|