|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| see you, strak :toocool: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by pooley
he likes it rough |
Merci zen :clown: |
|
|
| FUSyke |
MILK INC. SUPERSIZED – zaterdag 30 september, 20.30 uur:crazy: :eyespop:
- een organisatie van PSE-Belgium -
Zaterdag 30 september viert Milk Inc. zijn tienjarig bestaan met een groots opgezet totaalspektakel in het Antwerps Sportpaleis. U krijgt er een nooit eerder geziene show te beleven vol technologische hoogstandjes en volledig live gespeelde dance. Milk Inc. Supersized wordt een mooie bekroning voor de band, die pas nog door Ultratop is uitgeroepen tot de groep met de meeste toptienhits ooit in Vlaanderen!
Tienvoudig TMF Award-winnaar Milk Inc. rijgt al tien jaar de ene dancehit na de andere aan elkaar. In 1996 begonnen de twee producers Regi Penxten en Philip Vandueren aan een project dat ze Milk Incorporated doopten, een naam die later tot Milk Inc. werd ingekort. Sinds 2000 treedt Milk Inc. op in zijn vaste bezetting, die bestaat uit Regi Penxten (keyboards, samplers en sequencing) en podiumbeest Linda Mertens (vocals).
Milk Inc. scoorde bij ons voor het eerst met de single “In My Eyes”. Het was het begin van een lange reeks veroveringen van de hitparades: songs als “Promise” “Oceans”, “Losing Love”, “Never Again”, “Walk On Water”, “Breathe Without You”, “Sleepwalker”, “Land Of The Living”, “Time”, de A-Ha!-cover “The Sun Always Shines On TV”, “Whisper”, “Blind” en “Go To Hell” werden hits die zowat heel België luidkeels kan meezingen en waarmee ook internationaal werd gescoord.
Met een technologisch hoogstaand totaalspektakel garanderen Regi en Linda, bijgestaan door een fantastische live-band, op zaterdag 30 september een avond vol topambiance. Wie deze fantastische party niet wil missen, bestelt nu al kaarten bij Tele Ticket Service 070/345.345 (vanuit NL: 0900-45.000.45) of via onze website www.sportpaleis.be. De ticketprijzen bedragen 17,50, 20, 22,50 en 25 euro, exclusief service- en portokosten.
Haha Regi goes Sportpaleis! Wie gaat?:p:D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
MILK INC. SUPERSIZED – zaterdag 30 september, 20.30 uur:crazy: :eyespop:
- een organisatie van PSE-Belgium -
Zaterdag 30 september viert Milk Inc. zijn tienjarig bestaan met een groots opgezet totaalspektakel in het Antwerps Sportpaleis. U krijgt er een nooit eerder geziene show te beleven vol technologische hoogstandjes en volledig live gespeelde dance. Milk Inc. Supersized wordt een mooie bekroning voor de band, die pas nog door Ultratop is uitgeroepen tot de groep met de meeste toptienhits ooit in Vlaanderen!
Tienvoudig TMF Award-winnaar Milk Inc. rijgt al tien jaar de ene dancehit na de andere aan elkaar. In 1996 begonnen de twee producers Regi Penxten en Philip Vandueren aan een project dat ze Milk Incorporated doopten, een naam die later tot Milk Inc. werd ingekort. Sinds 2000 treedt Milk Inc. op in zijn vaste bezetting, die bestaat uit Regi Penxten (keyboards, samplers en sequencing) en podiumbeest Linda Mertens (vocals).
Milk Inc. scoorde bij ons voor het eerst met de single “In My Eyes”. Het was het begin van een lange reeks veroveringen van de hitparades: songs als “Promise” “Oceans”, “Losing Love”, “Never Again”, “Walk On Water”, “Breathe Without You”, “Sleepwalker”, “Land Of The Living”, “Time”, de A-Ha!-cover “The Sun Always Shines On TV”, “Whisper”, “Blind” en “Go To Hell” werden hits die zowat heel België luidkeels kan meezingen en waarmee ook internationaal werd gescoord.
Met een technologisch hoogstaand totaalspektakel garanderen Regi en Linda, bijgestaan door een fantastische live-band, op zaterdag 30 september een avond vol topambiance. Wie deze fantastische party niet wil missen, bestelt nu al kaarten bij Tele Ticket Service 070/345.345 (vanuit NL: 0900-45.000.45) of via onze website www.sportpaleis.be. De ticketprijzen bedragen 17,50, 20, 22,50 en 25 euro, exclusief service- en portokosten.
Haha Regi goes Sportpaleis! Wie gaat?:p:D |
Toch wel sterk dat ze zich al zolang aan de top weten te handhaven. |
|
|
| Bl@ckOut |
| 30 september 2006, das ook wel goe op tijd. |
|
|
| Antony |
ja wadde, illusion gistre was toch ni helemaal wak verwacht had... kwamen binnen toen Ronald al effe bezig was, draaide ni slecht me Dogzilla - Without you, Mr. Sam - Lyteo, Advanced, Top Gear en nog maar eens SOS :p maar zen laatste halfuurtje ging hij harder, te hard eigelijk...
Jan nam over en ik dacht dat het zou beteren, zag het er even naar uit met zijn eerste tracks, maar ook hij begon later plaatjes te spelen als "for the b*tches and the ho's, for the pimpin' rides, for the coke in my nose.... sex drugs b*tches and ho's.... (etc.)" de aanwezige skiërs flipten volledig door :nervous:
Regi vond da harde werk ook ni slecht denk... Toen Wout erbij kwam staan hoorde ik trug een paar trance-nummers, waaronder Playmo (khoop dak juist zit da da uwen invloed was wout?) Maar aangezien we vandaag nog nbeetje inkopen moesten doen en dergelijke zijn we tijdens die set toch moeten vertrekken. Toen we de portiers passeerden hoorde ik het begin van Serenity opkomen en dacht... "dedju, had nog leuk geweest"
verder leuk paar BETA mensen te leren kennen :p hoop da we elkaar nog veel moge tegenkomen op vette feesjes :D
over Milk Inc. : stel u voor dattem gelijk clouseau der een jaarlijkse gewoonte van maakt en da der telkens voor 10 shows tickets worden verkocht :toothless Milk Inc. int lang, int midden, vanbinnen :wtf: |
|
|
| pooley |
kzei het tegen sash ook, ge moet blijven tot nico draait :)
en ja idd, nice to meet u dude ! |
|
|
| Antony |
ksal naar u luisteren en inderdaad int vervolg wa later komen... ;)
(en euhm... werkt aan da ID'en eh:stongue: ) |
|
|
| pooley |
| haha shut up jungee :))) |
|
|
| FUSyke |
MTV Presents New Year in Style
31-12-05
Eskimo Factory - Wiedauwkaai 25 - Gent
20€
MAIN ROOM: Stewie, Maxim Lany, Guy-Ohm feat. Funky Frenic
HOUSE ROOM: Red D feat. Lady Linn,Ramses, TiNo
LATIN CORNER: DJ Bouba (Salsa Fever)
URBAN ROOM: Mystique, Killatactics
CHAMPAGNE LOUNGE: ardi, Groove Merchant, Sweet Coffee light
http://www.newyearinstyle.be
MTV Presents VICTOIR - Pink Peppered Party Pleasure
01-01-06
Eskimo Factory - Wiedauwkaai 25 - Gent
15€
Dr. Kucho!
Murvin Jay
Pepsi
Retrocatz
Guy-Ohm
http://www.victoir.be |
|
|
| FUSyke |
TDK TIME WARP - Mannheim - 08/04/2006
29€
DJS- SVEN VÄTH // RICHIE HAWTIN // RICARDO VILLALOBOS // CHRIS LIEBING // JAMES HOLDEN // TIEFSCHWARZ// TURNTABLEROCKER // DISCO BOYS// LEXY&K.PAUL // LOCO DICE // KAROTTE // KID ALEX// SEEBASE // MATTHEW JONSON Live |
|
|
| FUSyke |
Op dezelfde datum als Trance Energy:
* Sat 11/02 > Dynamic Events @ Silo > Pole Folder Live - Dynamic Bros - ... |
|
|
|
|