|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
seg ma ben ik het nu of doen ze nu eigenlijk gewoon hetzelfde gelijk 2 jaar geleden??
toen waren ferry, mike en marco v er ook |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Vrijdag 15 Juli 2005: Ferry Corsten + Illusion residents
Zaterdag 16 Juli 2005: Mike Koglin + Illusion residents
Woensdag 20 Juli 2005: M.I.K.E. + Marco V. + Elektrokid (level) + Illusion residents
Vrijdag 22 Juli 2005: Belgian Retro Night: Jan Vervloet, Franky Kloeck + residents
Zaterdag 23 Juli 2005: Danjo & Styles + Residents |
hell yeah, dat wordt keuzes maken, het zal toch van woensdag tot zaterdag worden anders is het een beetje gekkenwerk. Ofwel tentje ofwel appartementje afhuren, want op en neer gaan vanuit limburg is ook niet te doen. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
seg ma ben ik het nu of doen ze nu eigenlijk gewoon hetzelfde gelijk 2 jaar geleden??
toen waren ferry, mike en marco v er ook |
2 jaar geleden was het Marco V en Push Live. Dit waren toch een paar onvergetelijke momenten:) Ik denk dat Ferry er dan ook bij was maar ik ben het niet zeker. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by FUSyke
2 jaar geleden was het Marco V en Push Live. Dit waren toch een paar onvergetelijke momenten:) Ik denk dat Ferry er dan ook bij was maar ik ben het niet zeker. |
die was er ook bij ja, kheb toen nog Punk "meegezongen" toen hij dat draaide :D
mooie herinneringen. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Buoyant
die was er ook bij ja, kheb toen nog Punk "meegezongen" toen hij dat draaide :D
mooie herinneringen. |
ik was er toen trouwens ook... de eerste keer dat ik in contact kwam met een beta---> johan aka gladius :D |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
seg ma ben ik het nu of doen ze nu eigenlijk gewoon hetzelfde gelijk 2 jaar geleden??
toen waren ferry, mike en marco v er ook |
Toen waren het 3 dagen , een retronight , 1 dag Ferry en dan 1 dag met Marco V en Push live :crazy:
Nu zijn het er 5 :p |
|
|
| djcresto |
| het wordt een mooie, dure zomer :D |
|
|
| TOR |
Naam: Intuition Summer Event 2005
Datum: Zaterdag 23 Juli 2005
Lokatie: Asta Theater, Den Haag
Tijd: 23:00 - 05:00
Min. Age: 18
Entree: Gratis!!!
Area 1:
Signum [Armada, Godskitchen, Gatecrasher, Dance Valley] (NL)
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, XFM] (NL)
Adam White [White Room, Armada, Darey Products] (UK)
Miika Kuisma [JOOF, Subtraxx, AR52] (FI)
Jonas Steur [Intuition Recordings, Black Hole] (BE)
MC Da Silva (NL)
Area 2:
Özgür Can vs. Likwit [Furry Nipples 4 Hour Set] (SE) (NO)
Jav D [‘smu[th], XM Radio] (USA)
Roel H (NL)
zalig :crazy: |
|
|
| Xilver |
| Ja verdekke, ik ga ook nog eens naar ginder ze, veel te lang geleden da'k nog een feestje in de Asta heb gebouwd. En gratis, da's de moeite. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja verdekke, ik ga ook nog eens naar ginder ze, veel te lang geleden da'k nog een feestje in de Asta heb gebouwd. En gratis, da's de moeite. |
+1 :D |
|
|
| lievez |
derjust tegekome terwijl dak nog is aant rondpiekere was in het aalsters uitgangsleven
 |
|
|
| Kaidreas |
| ^wa zijt ge tegengekomen?:conf: |
|
|
|
|