|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 128)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
heb sinds gistre men rijbewijs |
Gefeliciteerd :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
vrijdag 18 augustus @ the place bocholt :SUMMERDANCE 2006
entrance price : 2euro
dj's :
Jonas Steur akka Estuera (tomorrowland,blackhole,intuition)
Raf de wit (beachparty bocholt,factory)
Jay-t vs Soley (diffusion)
Chiyo Nakashi (solidgroove)
more names tbc |
Weet iemand hoelaat en hoelang Jonas draait? :) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by MikeVee
DANCETOUR EINDHOVEN
Zondag 20 augustus 2006
Stadhuisplein
Eindhoven
13:00-13:30 Winnaar DJ contest
13:30-15:00 Perry O'Neil
15:00-16:45 Ronald van Gelderen
16:45-18:30 Ron van den Beuken
18:30-20:00 M.I.K.E.
20:00-22:00 Armin van Buuren
vvk/kassa: gratis
==================================================
Gratis feestje , line-up wel OK. Denk dat ik wel even naar daar ga om men zondagavond te vullen :) |
Veel kans dat ik ook ga,prachtige lineup |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Veel kans dat ik ook ga,prachtige lineup |
dancetour in Den Haag de week erna is beter vind ik |
|
|
| ConFig |
| laat steur maar terug komen ook :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by djcresto
dancetour in Den Haag de week erna is beter vind ik |
!eens :D |
|
|
| eieregooie |
| 20 oktober, Paul Van Dyk en Markus Schulz in de Escape, Amsterdam |
|
|
| MikeVee |
^^
Representing Leuven city once more :crazy: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by MikeVee
DANCETOUR EINDHOVEN
Zondag 20 augustus 2006
Stadhuisplein
Eindhoven
13:00-13:30 Winnaar DJ contest
13:30-15:00 Perry O'Neil
15:00-16:45 Ronald van Gelderen
16:45-18:30 Ron van den Beuken
18:30-20:00 M.I.K.E.
20:00-22:00 Armin van Buuren
vvk/kassa: gratis
==================================================
Gratis feestje , line-up wel OK. Denk dat ik wel even naar daar ga om men zondagavond te vullen :) |
leg mij eigelijk is uit waarom ze dit in Nederland allemaal hebben? koninginnendag is ook al zoiets. Wat krijgen wij in Antwerpen gratis op de Grote Markt of op de Groenplaats: Jo Vally, Luc Steeno, Bart Kaël, Bart Peeters, Geena Lisa........... djeezes, moet echt is iet aan gedaan worden :D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Antony
Bart Kaël |
De Marrie-Louise (Hardstyle Remix)? |
|
|
| X-Tune |
| Ik heb toch liever Geena Lisa op het podium dan een fatass like MIKE. |
|
|
|
|