|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Triloparty zie ik best zitten.
Wordt afwachten wie die zin met mij deelt..
Ik probeer er ook bij te zijn op Re.02
*edit* Dat was natuurlijk voor ik de Pulse Factory thread opende.. hmm :crazy: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by elkewelke
La Rocca is veeeel te druk op paaszondag, is met 1januari hun drukste dag van het jaar ;)
idd LC :) |
k dan liever niet... zo té bedrukt hebbek nie graag he... :)
thx voor tip
tot zondag dan op RE.02 ;)
Matthias aka Devilex zal me u ies tonen zei em... |
|
|
| FUSyke |
3 GRATIS tickets voor SUBWAY 911
SUBWAY 911
Fri 19/05
Insomnia Nights (St-Lievens-Esse)
Filip Delie (Kokorico)
Liquid T (Belfunk)
Jeron Rozzi (Topradio - The Lounge)
Krizz (The White House)
CHristopher (Progrezmania)
Thomaz (REal Vibration)
Groove Generator System (Jeron Rozzi vs Tom Simoen > Natural Born DJ's)
www.subway911.be
Ik heb 3 kaartjes die ik gratis weggeef. Dus wie interesse heeft > PM mij! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
FUSE - Update
* Sat 08/04 > Misstress Barbara - Tony Rohr Live - Tomaz
* Sat 15/04 > 12th Birthday: Ricardo Villalobos - Tobi Neumann
* Sat 22/04 > Jeff Mills - The Bells 10th Anniversary Tour - Fred Nasen
* Sat 29/04 > Minimize2Maximize Tour: Richie Hawtin - Magda - Heartthrob Live |
En de feestjes blijven maar komen in de FUSE:
* Fri 05/05 > Bob Sinclar
* Sat 06/05 > Loco Dice
* Sat 13/05 > Technasia Live
* Sat 20/05 > Laurent Garnier
* Sat 27/05 > Miss Kittin - Salvatore
* Sat 01/07 > Monika Kruse |
|
|
| djcresto |
present @

http://www.ckomilfoo.be/ |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat doet Elof daar in dat rijtje? :nervous: |
|
|
| domineesje |

en wat heeft hij te maken met Armada? binnenpretje :tongue3
heb dat nu eens echt eens diep van binnen en van buiten bekeken, terug beach in oostende, 15 september evenement in sportpaleis met dj ? ( a worldstar) en blablabla
ben benieuwd |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Heb da vandaag ook in mijne mailbox gehad.
Tof achtergrondmuzieksken trouwens. :cool: |
|
|
| Kelly* |
| Tzal weer wa worden.... naar die Submarine ga ik wss, paar goei dj's en goeie sfeer daar! |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Tzal weer wa worden.... naar die Submarine ga ik wss, paar goei dj's en goeie sfeer daar! |
Jaaaaaahh ! Zelden meegemaakt eigenlijk :crazy: . En Pooley ik heb je cd nog , zie maar dat je er bent. Ik doe de bonnentjes tot 1u :p |
|
|
|
|