|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 464)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Daarnet ook m'n tickets besteld.
Op de FB-pagina stond begin vorige week dat er meer dan 60% van de tickets de deur uit waren, volk zal er dus wel genoeg zijn. Maar itt bij Tiesto, zal het publiek bij A&B wellicht bestaan uit mensen die ge ook op ander trancefeestjes enz tegenkomt, terwijl bij Tiesto destijds velen puur voor de naam "Tiesto" kwamen.
Iemand die eigenlijk weet hoelang ze draaien? Want voor +20 euro inkom mag dat toch wel meer dan 2-3u zijn... |
Ze draaien nergens langer dan 3u, zelfs niet in Brixton :) Ik gok zelfs op 2u. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
Nu vrijdag in de L'Amaral te brugge : sorry kheb gene grotere flyer staan :D
^

DJ's:
Josh Lasden (10 Days Off, Laundry Day)
Christopher (TopRadio)
Config (AH.FM, TopRadio) |
Welke stijl gaan jullie brengen? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Welke stijl gaan jullie brengen? |
Goeie kwalitatieve progressive house. Zo ongeveer de Nick Warren en Hernan Cattaneo-stijl. Dat kan sterk variëren eigenlijk, maar commercieel zullen we zeker niet gaan. Veel platen int genre dat jij hier soms post zullen de revue passeren, dus ik denk dat je muzikaal wel aan je trekken zou komen.
-
Ik hoor je al komen flutmoderator :D Progressive dat kan vanalles zijn en is eigenlijk geen echte stijl, maar gevoelsmatig komt het bij ons op hetzelfde neer. De meeste platen die we draaien kan je catalogeren als Progressive house, sommige als tech house, deep house of techno, deep techno. Maar 'We Love Progressive House' dat klinkt gewoon niet :) |
|
|
| Jakhira |
| Beweer jij nu dat progressive als genre niet bestaat? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by BZRK
Aanwezig. Hopelijk wel wat minder volk dan bij Tiësto paar jaar geleden :nervous: |
Ik kan me nog een Tiësto in Versuz herinneren met onder meer onze Zehra, alweer dik 8 jaar geleden. Dat was echt een hel qua drukte. Ik mag toch hopen dat het bij A&B wat minder ernstig zal zijn.
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Iemand die eigenlijk weet hoelang ze draaien? Want voor +20 euro inkom mag dat toch wel meer dan 2-3u zijn... |
Naar 'Ollandse maatstaven mag je voor 20 Eur niet teveel verwachten. Zeker niet als je er ook nog een Jaytech bij krijgt. Met 1,5 uur Jaytech en 2 uur A&B ben ik meer dan tevreden :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Beweer jij nu dat progressive als genre niet bestaat? |
toch niet als main genre alleszins.. Wel als subgenre natuurlijk. Anders zouden stijlen als progressive house en progressive trance niet bestaan.
Wanneer breng je nu trouwens onze oude offtopic terug? :D |
|
|
| Real |
De eerste sloebers voor N1 zijn bekend:
Paul van Dyk
Carl Cox
Sven Väth
Jeff Mills
The Disco Boys
Chris Liebing |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Config
Wanneer breng je nu trouwens onze oude offtopic terug? :D |
Door de bomen het bos niet zien? :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
(...) commercieel zullen we zeker niet gaan. |
Da's al goed nieuws :)
Als ik niet geradbraakt ben na de volleytraining spring ik misschien eens binnen. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Real
De eerste sloebers voor N1 zijn bekend:
Paul van Dyk
Carl Cox
Sven Väth
Jeff Mills
The Disco Boys
Chris Liebing |
De eerste campingtent waar vier dagen lang non-stop muziek uitkomt eveneens. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Da's al goed nieuws :)
Als ik niet geradbraakt ben na de volleytraining spring ik misschien eens binnen. |
Nice. Tis daar zo groot niet dus ik zal je wel tegenkomen, dan heb je er ene tegoed :) |
|
|
|
|