|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Line-up:
Menno de Jong vs. Jonas Steur
Orkidea
... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
Line-up:
Menno de Jong vs. Jonas Steur
Orkidea
... |
datum valt weer slecht maar toch proberen bij te zijn |
|
|
| TOR |
| Andy Moor is aan de line-up toegevoegd |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
Andy Moor is aan de line-up toegevoegd |
great!
iemand al iets van Orkidea gehoord buiten die remix van way out west? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Februari is Culture Club-maand met:
* Fri 03/02 > Tiga:crazy: - Dr. Lektroluv:crazy: - Digitalism - Spacid - Hermanos Inglesos - ...
* Sat 04/02 > The lotterboys Live & DJ Fetisch
* Sat 11/02 > Poni Hoax Live
* Fri 17/02 > CC & Dirty Dancing presents Felix Da Housecat:crazy: & all Dirty Dancing residents
* Sat 18/02 > Serge Santiago
* Sat 25/02 > DJ's Are Not Rock Stars featuring Princess Superstar |
De verschillende data zijn bekend.
Ik ga alvast op 3/2 naar Tiga en op 25/02 ga ik er mijn 23ste verjaardag vieren:) Dit zal lekker zijn met DJ's Are Not Rockstars:crazy: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by pooley
Oei oei, der wordt nekeer iets positiefs over ne belgische dj gezegt en tis weer uit den boze. komaan crybaby.
Ma tis u vergeten dries!
|
mor poezeloezewoefke toch, zag je de mop er niet in? |
|
|
| pooley |
| ma jaaaaa schat :-) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
great!
iemand al iets van Orkidea gehoord buiten die remix van way out west? |
Zijn MixCD "A Place Called Happiness" is helemaal niet mis; zit vol van die scandinavische trance :)
Zijn producties zijn wel niet altijd van een een hoog niveau... |
|
|
| MikeVee |
| za 29/7 Tomorrowland |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by MikeVee
za 29/7 Tomorrowland |
allright ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
za 29/7 Tomorrowland |
Kut ende peren, ik heb dan een trouwfeest :( :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kut ende peren, ik heb dan een trouwfeest :( :whip: |
ofwel mis ik tommorowland ofwel dancevalley |
|
|
|
|