|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
De tweede editie van de AMNESIA WORLD TOUR staat ook alweer vast...
Deze keer zal het event doorgaan op dinsdag 31 oktober.
DJ's die al zeker komen:
Ground:
- Brian Cross
- Marco V.
- Matthew Dekay
Level:
- Robbie Rivera
Mensen dit valt juist samen met de beta party!!!!
Dilemma alom :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
slecht nieuws zeg!! :eek: |
|
|
| Eelke Kleijn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit: Eelke kan je echt niet wat meer zeggen, om het hoe en de waarom, Marcus weet/wist blijkbaar van niks anders zou hij het wel gezegd hebben :conf: |
Ik kreeg vannochtend een emailtje dat alles wordt afgelast. Ze hebben mij ook niet de details verteld maar mijn contact persoon (van Purple Snow Events) melde iig dat het te maken had met een rechtzaak, wat er precies aan de hand is heb ik ook geen idee van.
Hij was al zijn eigen artiesten alvast aan het afzeggen, daar val ik onder alsmede een aantal DJs die in de psyzaal zouden staan. Ik denk dat Marcus het nog niet gehoord heeft, waarschijnlijk DD dan ook nog niet.
Ergens hoop ik dat het alsnog door gaat maar zo'n drastische maatregel... ik vraag het me af :( |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Eelke Kleijn
Ik kreeg vannochtend een emailtje dat alles wordt afgelast. Ze hebben mij ook niet de details verteld maar mijn contact persoon (van Purple Snow Events) melde iig dat het te maken had met een rechtzaak, wat er precies aan de hand is heb ik ook geen idee van.
Hij was al zijn eigen artiesten alvast aan het afzeggen, daar val ik onder alsmede een aantal DJs die in de psyzaal zouden staan. Ik denk dat Marcus het nog niet gehoord heeft, waarschijnlijk DD dan ook nog niet.
Ergens hoop ik dat het alsnog door gaat maar zo'n drastische maatregel... ik vraag het me af :( |
thx voor de opheldering Eelke, rechtzaak belooft alleszins weinig goeds, zwaar baalnieuws dit. Dit was gewoon te mooi geweest :( |
|
|
| Blue Sky 99 |
Damn :sadgreen:
Dan maar te hopen dat we jou zo vlug mogelijk een andere keer in België mogen verwelkomen Eelke :) |
|
|
| FUSyke |
Dit is echt spijtig. Ik keek er al zo naar uit:(
Eelke @ de beta-party en ik kom af:D Kom maar eens vlug naar België! |
|
|
| Eelke Kleijn |
| Heb nu helaas geen boekingen in belgië staan! Ik hoop dat er binnenkort weer iets van Purple Snow komt dat is altijd erg gezellig. Ligt ook op het randje van Psytrance :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Eelke Kleijn
Heb nu helaas geen boekingen in belgië staan! Ik hoop dat er binnenkort weer iets van Purple Snow komt dat is altijd erg gezellig. Ligt ook op het randje van Psytrance :) |
'k was wel een beetje verrast dat je niet op de affiche voor volgende week zaterdag staat, maarja zoals je zelf al zegt, er zal nog wel een Purple Snow Event komen :) |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Devilex
De tweede editie van de AMNESIA WORLD TOUR staat ook alweer vast...
Deze keer zal het event doorgaan op dinsdag 31 oktober.
DJ's die al zeker komen:
Ground:
- Brian Cross
- Marco V.
- Matthew Dekay
Level:
- Robbie Rivera
Mensen dit valt juist samen met de beta party!!!!
Dilemma alom :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
OMAI EINDELIJK MATTHEW DEKAY!!!! :eyes: :eyes:
Woooohoooo
Ben er zeker bij.Ale dan voor et eerste keer naar Illusion.
Seg Beta Party, ik heb wa gezocht ma kan er nix over vinden.
Wie komt er daar draaien?
Geeeetz
Omaii AF MD Marco V, Robbie Riviera |
|
|
| Gevork |
Trouwens 14/10/2006
Silicon Soul @ Café D'Anvers
:eyes: :eyes: |
|
|
| Eagle` |
september wordt definatly druk
8/9 Bunk-TEK @ silo
John Tejada (US / Palette - 7th City - Pokerflat)(new album out soon)
Dan Curtin (US / Metamorphic - Peacefrog - Dust Science)
Tomaz
Darko
9/9 Magda @ Fuse/10 years Kozmozz
15/9 P3P
Sweet’n Candy Live (Raum… musik, Dumb-Unit, DE)
Lee Van Dowski (Num Records, Cadenza, Bpitch Control, CH)
Pierre (P3P, Fuse, BE)
Dj Aki (P3P, BE)
16/09
Johannes Heil en Pascal FEOS @ Fuse
moet er nog zand zijn :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gevork
Seg Beta Party, ik heb wa gezocht ma kan er nix over vinden.
Wie komt er daar draaien?
Geeeetz
|
Airwave komt al zeker een Hybrid set brengen, dus Dj'en gemengd met live gebruik van keyboards en computer ;)
Volgende week ofzo komt er een thread, tegen dan zal de line-up definitief klaar zijn :) |
|
|
|
|