|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 317)
|
View this Thread in Original format
| Gevork |
| Hoeveel gaan tickets kosten voor Trentmoller? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Gevork
Hoeveel gaan tickets kosten voor Trentmoller? |
Ik ben nog maar 1 keer naar Noxx geweest en toen was het 10€ inkom en een lidkaart van 5€. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik ben nog maar 1 keer naar Noxx geweest en toen was het 10€ inkom en een lidkaart van 5€. |
Ja maar noglaatst was Tiesto er en het kostte 37€ :)
Drm
Voor 10€ wil ik wel is langs gaan. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Gevork
Ja maar noglaatst was Tiesto er en het kostte 37€ :)
Drm
Voor 10€ wil ik wel is langs gaan. |
Het zal wel gewoon 10€ zijn. |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
FEBRUARY
Saturday 23/02 > Club ELite Night @ Illusion, Lier - Andrew Bennett, ...
|
Blijkbaar komt ook Gabriel & Dresden :crazy:
Staat te lezen op legendaryclubs.be
Ook Richard Durand zou eens een keertje langskomen in Lier. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Glexx
Blijkbaar komt ook Gabriel & Dresden :crazy:
Staat te lezen op legendaryclubs.be
Ook Richard Durand zou eens een keertje langskomen in Lier. |
Gabriel & Dresden?
Damn, dat zou wel reden zijn om mij naar Lier te doen trekken ipv Utrecht.. :eyespop: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Gabriel & Dresden?
Damn, dat zou wel reden zijn om mij naar Lier te doen trekken ipv Utrecht.. :eyespop: |
Ooit misschien, maar nu alleszinds niemeer. Hun nieuwe stijl ligt me niet meer. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Glexx
Blijkbaar komt ook Gabriel & Dresden :crazy:
Staat te lezen op legendaryclubs.be
|
Dat zal wel kloppen dan, want Mike was daar de vorige CE night al over bezig :) |
|
|
| FUSyke |
Tomorrowland 2008:
Zaterdag 26 en zondag 27 juli |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik denk dat mike met ne serieus straffe naam gaat moeten afkomen om mij te kunnen overtuigen naar CE te gaan. Andrew Bennett zal zn setje wel spelen, maar G&D en MIKE boeien mij echt stukken minder.
Kan is dus groter dat ik voor TE kies :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Tomorrowland 2008:
Zaterdag 26 en zondag 27 juli |
Vreemd dat er nog niets van Sensation bekend is, verleden jaar rond deze tijd was alles daarvan toch bekend. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Glexx
Ook Richard Durand zou eens een keertje langskomen in Lier. |
de G-plek in illusion, dan benker ook wel bij :crazy: |
|
|
|
|